Skip to content
Buzzstore logo

buzzstore.cz portál

buzzstore, portál, zpravodajství, krimi, aktuálně, zprávy, dnes, novinky, žurnalistika, aktuality, sport, region, public relations, PR content, novinky

  • Sport
  • Auto-moto
  • Obchod
  • Energetika
  • Kultura
  • Zdravotnictví
  • Cestovní ruch
  • Lifestyle
  • Zprávy
  • Bydlení a reality
  • Kontakt
  • Home
  • Změna na poli českého ticketingu: GoOut a Ticketstream spojují síly, PLG posiluje pozici na trhu
  • Obchod, marketing

Změna na poli českého ticketingu: GoOut a Ticketstream spojují síly, PLG posiluje pozici na trhu

Česká společnost GoOut, která vznikla jako nezávislý kulturní přehled a v průběhu uplynulé dekády se transformovala v jednoho z nejvýraznějších hráčů na tuzemském ticketingovém trhu, oznamuje akvizici platformy Ticketstream. Detaily zatím zůstávají nezveřejněny.

Praha 26. března 2024 (PROTEXT) – Česká společnost GoOut, která vznikla jako nezávislý kulturní přehled a v průběhu uplynulé dekády se transformovala v jednoho z nejvýraznějších hráčů na tuzemském ticketingovém trhu, oznamuje akvizici platformy Ticketstream. Detaily zatím zůstávají nezveřejněny.

Toto spojení zároveň výrazně posiluje pozici PLG, mezinárodního ticketingového holdingu, který celý obchod zaštiťuje. PLG koupilo majoritní podíl v GoOut v létě 2023 a kromě ČR a Slovenska operuje prostřednictvím dceřiných společností i v Pobaltí, Polsku a Rumunsku.

Podle vyjádření všech zúčastněných stran jde o výhodný strategický tah, jehož cílem je v první řadě propojení zkušeností, know-how a detailních znalostí specifického kulturního trhu v ČR.

“Naší vizí je skloubit lokální znalosti a zkušenosti s možnostmi globální technologické expertizy,” uvádí Lukáš Jandač, CEO GoOut. “Potenciál tohoto spojení je opravdu velký, portfolia obou společností se skvěle doplňují a s Viktorem (Mastníkem, CEO Ticketstream) sdílíme jednotnou vizi ohledně dalšího rozvoje kultury v ČR.”

“Mám upřímnou radost, že se nám díky začlenění do struktury PLG otevírá možnost posunout standard služeb na českém trhu na novou úroveň,” dodává Viktor Mastník.

K finálnímu podpisu smlouvy došlo 26. března 2025. Podle Svena Nuutmanna, CEO PLG, má toto spojení jasný cíl: “Kromě posílení na českém trhu pokračujeme v dlouhodobém plánu budování stabilní sítě napříč střední Evropou, a to s důrazem na inovativní produktová řešení a vysokou kvalitu poskytovaných služeb.”

“Naši zákazníci a partneři z řad pořadatelů jsou pro nás vždy na prvním místě,” souhlasí Jandač. “Jsem rád, že se nám tímto otevírá příležitost oslovit ještě větší spektrum českého publika a upevnit pozici GoOut jako místa, kde se fanoušci kultury dozví skutečně o všem podstatném, co se kolem nich děje.”

 

GoOut

GoOut je česká kulturní platforma a ticketingová společnost, která byla založena v Praze v roce 2011. Prodej vstupenek na kulturní akce začala nabízet na jaře 2014. Aktuálně působí po celé ČR a na Slovensku a měsíčně prodá téměř půl milionu vstupenek.

Ticketstream

Ticketstream je česká společnost působící na trhu od roku 2001. Za více než dvacet let se vyprofilovala v předního poskytovatele komplexních ticketingových a marketingových služeb. Výraznou část jejího portfolia akcí tvoří čeká hudební scéna, velké sportovní akce a letní hudební festivaly.

PLG

PLG je značka AS Piletilevi Group, mezinárodní ticketingové společnosti se sídlem v Estonsku. Jednotlivé firmy spadající do jejího portfolia operují v Estonsku, Lotyšsku, Litvě, Rumunsku, Česku, Slovensku a Polsku, což z PLG dělá největšího prodejce vstupenek ve střední Evropě. Počet vstupenek prodaných přes PLG dosáhl 15 milionů, jejich celková hodnota pak 300 milionů eur.

 

 

Zdroj: GoOut

Foto: Zleva Sven Nuutmann (CEO PLG), Lukáš Jandač (CEO GoOut), Viktor Mastnik (CEO Ticketstream)

 

 

Continue Reading

Previous: Fond REALIA doručil výnos 9,18 % a začátkem roku oslavil páté narozeniny
Next: Registrace běží: CBD Guangzhou 2025 představí inovace v dekoraci budov na bázi trojfaktorové ekologické strategie

Související články

TRITON IT navrhuje konkrétní postup, jak splnit nařízení o přístupnosti e-shopů
  • Obchod, marketing

TRITON IT navrhuje konkrétní postup, jak splnit nařízení o přístupnosti e-shopů

G42 zakládá společnost G42 Europe & UK
  • Obchod, marketing

G42 zakládá společnost G42 Europe & UK

Budoucnost plateb bez karet se jmenuje Mo.one. Česká odpověď na globální výzvu v oblasti plateb
  • Obchod, marketing

Budoucnost plateb bez karet se jmenuje Mo.one. Česká odpověď na globální výzvu v oblasti plateb

Nedávné příspěvky

  • Evropa splachuje vodu do kanalizace
  • Jak budovat klimaticky odolná města? Hodonín sdílí své zkušenosti z obnovy po tornádu
  • Mezinárodní kongres zdraví 2025 Praha
  • NOVÁ ÚNIKOVÁ HRA V KLÁŠTEŘE MINORITŮ – NEJVĚTŠÍ V ČESKÉ REPUBLICE
  • Nejlepší tenistky okruhu WTA na Sport1 a Sport2

Kategorie

  • Auto-moto, doprava a stroje
  • Chemický a farmaceutický průmysl
  • Článek
  • Energetika a suroviny
  • Finance a ekonomika
  • IT a telekomunikace
  • Kultura
  • Média, společnost a životní styl
  • Obchod, marketing
  • Politika, veřejná správa a soudy
  • Potraviny, gastronomie
  • Služby, cestovní ruch
  • Sport
  • Stavebnictví, bydlení a reality
  • Uncategorized
  • Věda, vzdělávání a školství
  • Zdravotnictví
  • Zpracovatelský a výrobní průmysl
Copyright © buzzstore.cz | redakce@buzzstore.cz | Jakékoli užití obsahu serveru včetně publikování nebo jiného šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno. | DarkNews by AF themes.