Skip to content
Buzzstore logo

buzzstore.cz portál

buzzstore, portál, zpravodajství, krimi, aktuálně, zprávy, dnes, novinky, žurnalistika, aktuality, sport, region, public relations, PR content, novinky

  • Sport
  • Auto-moto
  • Obchod
  • Energetika
  • Kultura
  • Zdravotnictví
  • Cestovní ruch
  • Lifestyle
  • Zprávy
  • Bydlení a reality
  • Kontakt
  • Home
  • Společnost Hisense se ve 3. čtvrtletí 2024 umístila na druhém místě na globálním trhu luxusních televizorů
  • Článek

Společnost Hisense se ve 3. čtvrtletí 2024 umístila na druhém místě na globálním trhu luxusních televizorů

Luxusní televizory společnosti Hisense, přední světové značky v oblasti spotřební elektroniky a domácích spotřebičů, sklízí úspěchy. Podle údajů mezinárodního institutu pro výzkum trhu Counterpoint Research se ve třetím čtvrtletí firma umístila na druhém místě s čtyřiadvacetiprocentním podílem na celosvětovém trhu špičkových televizorů a na prvním místě v této oblasti v Číně.

Čching-tao (Čína) 2. prosince 2024 (PROTEXT/PRNewswire) – Luxusní televizory společnosti Hisense, přední světové značky v oblasti spotřební elektroniky a domácích spotřebičů, sklízí úspěchy. Podle údajů mezinárodního institutu pro výzkum trhu Counterpoint Research se ve třetím čtvrtletí firma umístila na druhém místě s čtyřiadvacetiprocentním podílem na celosvětovém trhu špičkových televizorů a na prvním místě v této oblasti v Číně.

Ve třetím čtvrtletí se trh s luxusními televizory těšil rekordnímu 51% meziročnímu růstu objemu dodávek na globálním trhu. Objem dodávek mini LED televizorů zaznamenal ohromující 102% meziroční nárůst, čímž překonal objem dodávek OLED televizorů. Objem dodávek televizorů OD-LCD rovněž vzrostl o více než 50 %, přičemž čtvrtletní objem dodávek poprvé překročil hranici 4 milionů kusů.

Společnost Hisense je lídrem mezi čínskými značkami díky svým úspěšným luxusním televizorům. Otevřela zámořský trh s kvalitními laserovými televizory s cenou v rozmezí 3000 až 5000 dolarů. Letos oznámená certifikace Xbox dále dokládá technickou zdatnost a konkurenceschopnost společnosti Hisense a jejích špičkových produktů.

Jakožto světová jednička na trhu 100palcových televizorů udává společnost Hisense trendy v oblasti velkoplošných televizorů, a zajišťuje tak zákazníkům čím dál lepší zážitky. Díky tomu, že se společnost stala oficiálním partnerem hry Black Myth: Wukong, poskytuje zákazníkům hru, která je pohltí, i herní režimy na míru. V důsledku toho se společnost Hisense umístila na prvním místě z hlediska prodejů televizorů s úhlopříčkou 100 a více palců ve zhruba 20 zemích včetně Japonska, Německa, Itálie, Velké Británie, Francie a Španělska v období od ledna do září 2024.

Kromě toho společnost Hisense také výrazně zviditelnila svou značku, technologie a produkty díky sponzorování globálních sportovních akcí, jako je FlFA Club World Cup 2025™. Technologie společnosti Hisense využívající umělou inteligenci poskytují uživatelům bezkonkurenční obraz v HD rozlišení a zároveň přináší obsahově bohaté informace o samotných sportovních událostech.

Společnost Hisense pokračuje ve zkoumání inovací v oblasti technologie využívající umělou inteligenci, která podporuje personalizovaný obsah a interakce založené na inteligenci. Prosazuje tím nové trendy a předznamenává budoucnost inteligentní domácí zábavy.

O společnosti Hisense

Hisense je přední světová značka domácích spotřebičů a spotřební elektroniky. Podle společnosti Omdia se Hisense v roce 2023 i v první polovině roku 2024 umístila na 2. místě v celosvětovém žebříčku dodavatelů televizorů a na 1. místě v kategorii 100palcových televizorů. Společnost rychle expandovala a působí ve více než 160 zemích. Specializuje se na multimediální zboží, domácí spotřebiče a inteligentní informační technologie.

Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2569745/Hisense_continues_explore_innovation_AI_TV.jpg 

KONTAKT: Patrick Chen, patrick.chen@bluecurrentgroup.com

 

Post navigation

Previous Top Estates představuje nové byty a slaví dokončení hrubé stavby Barrandez-Vous
Next Díky úklidovým četám McDonald’s zmizely z přírody tuny odpadu

Související články

Živě: Dano, děkujeme – rozloučení s Danou Drábovou
  • Článek

Živě: Dano, děkujeme – rozloučení s Danou Drábovou

Kutná Hora míří k budoucnosti bez kouře
  • Článek

Kutná Hora míří k budoucnosti bez kouře

Día de los Muertos v Holešovické tržnici: Přijďte obdivovat tradiční mexický oltář již od soboty 25. října
  • Článek

Día de los Muertos v Holešovické tržnici: Přijďte obdivovat tradiční mexický oltář již od soboty 25. října

Nedávné příspěvky

  • Žloutenka typu A: příznaky, léčba, očkování 2025
  • Prémiová značka ASKO představuje novou generaci spotřebičů
  • Budvar oslavil 130 let českým rekordem
  • Desátý ročník LVHF: 29 dní na americké vlně Atlantikem tam a zpět
  • Společnost TOMKET je připravena na zimní sezónu – denně expeduje až 20.000 pneu

Kategorie

  • Auto-moto, doprava a stroje
  • Chemický a farmaceutický průmysl
  • Článek
  • Energetika a suroviny
  • Finance a ekonomika
  • IT a telekomunikace
  • Kultura
  • Média, společnost a životní styl
  • Obchod, marketing
  • Politika, veřejná správa a soudy
  • Potraviny, gastronomie
  • Služby, cestovní ruch
  • Sport
  • Stavebnictví, bydlení a reality
  • Uncategorized
  • Věda, vzdělávání a školství
  • Zdravotnictví
  • Zpracovatelský a výrobní průmysl
Copyright © buzzstore.cz | redakce@buzzstore.cz | Jakékoli užití obsahu serveru včetně publikování nebo jiného šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno. | DarkNews by AF themes.