Skip to content
Buzzstore logo

buzzstore.cz portál

buzzstore, portál, zpravodajství, krimi, aktuálně, zprávy, dnes, novinky, žurnalistika, aktuality, sport, region, public relations, PR content, novinky

  • Sport
  • Auto-moto
  • Obchod
  • Energetika
  • Kultura
  • Zdravotnictví
  • Cestovní ruch
  • Lifestyle
  • Zprávy
  • Bydlení a reality
  • Kontakt
  • Home
  • Tesco opět podporuje maminky předčasně narozených miminek s produkty značky Fred & Flo
  • Obchod, marketing

Tesco opět podporuje maminky předčasně narozených miminek s produkty značky Fred & Flo

Den předčasně narozených dětí, který si připomínáme 17. listopadu, zdůrazňuje význam podpory rodin, které čelí náročné situaci spojené s předčasným porodem. Tesco se již pátým rokem připojuje k této důležité iniciativě, daruje maminkám předčasně narozených dětí balíčky s produkty své značky Fred & Flo. Tesco také dlouhodobě podporuje vybraná neonatologická oddělení po celé ČR, kam po celý rok dodává plenky Fred & Flo.

Praha 14. listopadu 2024 (PROTEXT) – Den předčasně narozených dětí, který si připomínáme 17. listopadu, zdůrazňuje význam podpory rodin, které čelí náročné situaci spojené s předčasným porodem. Tesco se již pátým rokem připojuje k této důležité iniciativě, daruje maminkám předčasně narozených dětí balíčky s produkty své značky Fred & Flo. Tesco také dlouhodobě podporuje vybraná neonatologická oddělení po celé ČR, kam po celý rok dodává plenky Fred & Flo.

Letos Tesco rozesílá na 13 neonatologií po celé ČR 500 balíčků, které obsahují výbavu od plenek přes vlhčené ubrousky až po mýdlo, balónky a milníkové kartičky pro zaznamenání důležitých okamžiků. „Mám velkou radost, že i letos můžeme podpořit rodiče a předčasně narozené děti v jejich odhodlání a odvaze. Každý balíček je připomínkou, že v tom nejsou sami a že jejich síla a odhodlání jsou obdivuhodné,“ říká Katarína Navrátilová, generální ředitelka Tesco ČR. Dodává: „Světový den předčasně narozených dětí je pro nás příležitostí ukázat rodičům, že na ně myslíme a že jim chceme vykouzlit alespoň trochu radosti.“

Fred & Flo, privátní značka Tesca, se specializuje na produkty pro nejmenší, zahrnující plenky, dětskou kosmetiku a další praktické doplňky. S mottem „Spokojené děťátko, spokojená maminka“ je cílem značky poskytovat kvalitní produkty, které usnadní péči o děti rodičům. Tesco nadále inovuje a zlepšuje portfolio této značky tak, aby co nejlépe odpovídalo potřebám dětí i jejich rodičů.

Více informací o produktech Fred & Flo najdete na: https://itesco.cz/fred-a-flo/

Tesco Stores ČR, a.s.

Tesco bylo založeno ve Velké Británii již v roce 1919, na tuzemský trh vstoupila společnost Tesco Stores ČR a. s. v roce 1996.

V Česku provozuje 186 kamenných obchodů, e-shop iTesco.cz, mobilního virtuálního operátora Tesco Mobile nebo také 17 čerpacích stanic. Zavedlo řadu novinek a inovací. Jako první retailer nabídl věrnostní program Clubcard. Bojuje proti plýtvání potravin, například nabízí křivé ovoce a zeleninu a daruje potravinové přebytky. Nadační fond Tesco podporuje lokální komunity a jejich aktivity zaměřené na děti a mládež s programem Správný start. V oblasti péče o planetu je jedním z cílů, který Tesco naplňuje již od roku 2020, používání elektrické energie ze 100% obnovitelných zdrojů.

https://corporate.itesco.cz/

Fred & Flo

Fred & Flo je značka dětských produktů Tesco, která nabízí široký výběr plenek, kosmetiky, čisticích ubrousků a praktických doplňků, a pečuje tak o spokojenost vás i vašich nejmenších.

https://itesco.cz/fred-a-flo/

 

Zdroj: TESCO Stores ČR

ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

 

 

Continue Reading

Previous: Centrum multivitamíny pro zdraví a vitalitu
Next: Stěhování těžkých břemen a strojů až do 300 tun už dnes není problém

Související články

Když nákupy pomáhají
  • Obchod, marketing

Když nákupy pomáhají

Vyhledávání a nakupování s umělou inteligencí: Visa představuje novou éru obchodu
  • Obchod, marketing

Vyhledávání a nakupování s umělou inteligencí: Visa představuje novou éru obchodu

TUMI oslavuje novou kolekci 19 Degree Lite kampaní se svým globálním ambasadorem Lando Norrisem v hlavní roli
  • Obchod, marketing

TUMI oslavuje novou kolekci 19 Degree Lite kampaní se svým globálním ambasadorem Lando Norrisem v hlavní roli

Nedávné příspěvky

  • Huawei: udržujeme města v pohybu, posilujeme chytrou městskou železnici
  • Italský Noûs Quartet a skladatelka Silvia Colasanti na festivalu EuroArt Praha
  • Bitget Blockchain4Youth inspiruje inovaci v oblasti Web3 a AI na hackathonu „Build with AI“ pořádaném skupinou Google Developer Group
  • Kaspersky: Ransomware útočí chytřeji a levněji – co očekávat v roce 2025?
  • Noční akce u Kristkova domu v Brně

Kategorie

  • Auto-moto, doprava a stroje
  • Chemický a farmaceutický průmysl
  • Článek
  • Energetika a suroviny
  • Finance a ekonomika
  • IT a telekomunikace
  • Kultura
  • Média, společnost a životní styl
  • Obchod, marketing
  • Politika, veřejná správa a soudy
  • Potraviny, gastronomie
  • Služby, cestovní ruch
  • Sport
  • Stavebnictví, bydlení a reality
  • Uncategorized
  • Věda, vzdělávání a školství
  • Zdravotnictví
  • Zpracovatelský a výrobní průmysl
Copyright © buzzstore.cz | redakce@buzzstore.cz | Jakékoli užití obsahu serveru včetně publikování nebo jiného šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno. | DarkNews by AF themes.