Skip to content
Buzzstore logo

buzzstore.cz portál

buzzstore, portál, zpravodajství, krimi, aktuálně, zprávy, dnes, novinky, žurnalistika, aktuality, sport, region, public relations, PR content, novinky

  • Sport
  • Auto-moto
  • Obchod
  • Energetika
  • Kultura
  • Zdravotnictví
  • Cestovní ruch
  • Lifestyle
  • Zprávy
  • Bydlení a reality
  • Kontakt
  • Home
  • DATART popáté obhájil ocenění Nejdůvěryhodnější značky roku, a navíc získal titul Skokan roku. Spotřebitelé ocenili kvalitu a zákaznickou péči
  • Obchod, marketing

DATART popáté obhájil ocenění Nejdůvěryhodnější značky roku, a navíc získal titul Skokan roku. Spotřebitelé ocenili kvalitu a zákaznickou péči

DATART se letos popáté za sebou stal Nejdůvěryhodnější značkou roku v kategorii Prodejci elektra. Ocenění, které čeští spotřebitelé udělili DATARTu v rámci nejrozsáhlejší nezávislé spotřebitelské ankety, potvrzuje, že zůstává jasnou volbou pro zákazníky hledající kvalitu a spolehlivost. V letošním roce DATART zaznamenal také největší meziroční nárůst hlasů ze všech značek – o působivých 9,8 %. Tím si vysloužil titul Skokan roku. Výsledky marketingového ocenění, které probíhá již desátým rokem, byly slavnostně vyhlášeny 7. listopadu 2024 v Radiopaláci v Praze na Vinohradech.

Zlín 8. listopadu 2024 (PROTEXT) – DATART se letos popáté za sebou stal Nejdůvěryhodnější značkou roku v kategorii Prodejci elektra. Ocenění, které čeští spotřebitelé udělili DATARTu v rámci nejrozsáhlejší nezávislé spotřebitelské ankety, potvrzuje, že zůstává jasnou volbou pro zákazníky hledající kvalitu a spolehlivost. V letošním roce DATART zaznamenal také největší meziroční nárůst hlasů ze všech značek – o působivých 9,8 %. Tím si vysloužil titul Skokan roku. Výsledky marketingového ocenění, které probíhá již desátým rokem, byly slavnostně vyhlášeny 7. listopadu 2024 v Radiopaláci v Praze na Vinohradech.

Nezávislou anketu Nejdůvěryhodnější značka letos, stejně jako v předcházejících ročnících, organizovala společnost ATOZ Marketing Services ve spolupráci s agenturou NIQ. Celkem se jí zúčastnilo na 4000 spotřebitelů, kteří hodnotili téměř 900 značek napříč celým trhem v několika desítkách kategorií. Výsledky rozsáhlého průzkumu deklarují, kterým značkám letos čeští zákaznicí nejvíce důvěřují.

„Tohoto ocenění si vážíme zvlášť proto, že přichází v dnešní nestabilní době, ve které je důvěra spotřebitelů cennější než kdy dřív,“ uvádí Daniel Večeřa, generální ředitel skupiny HP TRONIC, pod kterou DATART spadá. „Je to pro nás závazek udržet a dále posilovat vysoký standard služeb, na který se zákazníci mohou spolehnout,“ dodává.

 

DATART jako záruka jistoty a profesionality

Ocenění odráží úsilí DATARTu nabízet nejen široký sortiment, ale také vysokou úroveň zákaznické péče, která je pro DATART klíčovou prioritou. S důsledností a pečlivostí se na ni proto dlouhodobě zaměřuje. Díky pokročilým automatizovaným systémům firma denně sleduje a vyhodnocuje spokojenost zákazníků, aby na jejich potřeby dokázala co nejrychleji reagovat.

Velkou výhodou DATARTu, kterou zákazníci dlouhodobě oceňují, je praktické propojení online nákupů a kamenných prodejen. Napříč Českem zákazníci najdou více než sto padesát kamenných prodejen, kde na ně čeká přes tisíc elektrospecialistů připravených pomoci s výběrem zboží, odbornou konzultací nebo servisem již zakoupených produktů. Spotřebitelé tak mohou své požadavky vyřešit jak online z pohodlí domova, tak i osobně přímo v obchodě – a to včetně reklamací, výměn a jakýchkoliv dalších požadavků.

„Velmi nám záleží na tom, aby DATART pro zákazníky zůstával důvěryhodnou a jasně definovanou volbou s ověřenými postupy a pravidly. To platí zejména v době, kdy se na trh dostávají nové formy prodeje, jako jsou marketplace, kde může prodávat prakticky kdokoli. Chceme, aby naši zákazníci věděli, že na DATART se mohou vždy spolehnout a mít jistotu, že při koupi jakéhokoliv zboží, ať už se jedná o drobné příslušenství nebo drahé spotřebiče, nešlápnou vedle,“ komentuje František Mikoška, obchodní a marketingový ředitel DATART.

 

Rychlost a preciznost jako konkurenční výhoda

DATART vyniká nejen kvalitou svých služeb, ale i rychlostí, s jakou dokáže potřeby svých zákazníků plnit. Díky moderním logistickým a balicím systémům je většina objednávek odesílána ještě tentýž den, aby ke svým příjemcům dorazily hned následující pracovní den. U nejoblíbenějších produktů navíc DATART nabízí expresní službu RYCHLART, která umožňuje vyzvednutí zboží na prodejně do 30 minut od objednání.

„Věříme, že kvalitu, spolehlivost, odborné poradenství a špičkové služby u nás oceňuje stále více lidí. Tato loajalita a důvěra jsou pro DATART velkým oceněním a také výzvou do budoucnosti. Titul Skokan roku vnímám jako potvrzení, že jdeme správným směrem, a především jako důkaz toho, že si naši zákazníci váží toho, co děláme,“ uzavírá František Mikoška, obchodní a marketingový ředitel DATART.

 

Zdroj: Insighters

 

 

 

 

 

Continue Reading

Previous: CZECH TRAVEL MARKET představí novinky vystavovatelů z devíti zemí světa i cestovatelské bestsellery
Next: Živě: O politice soudržnosti v Českých Budějovicích

Související články

AffilBox mění majitele – za rok klientům změřil transakce za 7 miliard Kč
  • Obchod, marketing

AffilBox mění majitele – za rok klientům změřil transakce za 7 miliard Kč

Traficon slaví otevření 200. prodejny, expanze bude pokračovat i po zbytek roku 2025
  • Obchod, marketing

Traficon slaví otevření 200. prodejny, expanze bude pokračovat i po zbytek roku 2025

GSTS expanduje v Evropě s prvním řešením pro kolaborativní optimalizaci s umělou inteligencí na světě
  • Obchod, marketing

GSTS expanduje v Evropě s prvním řešením pro kolaborativní optimalizaci s umělou inteligencí na světě

Nedávné příspěvky

  • Olomouc opravuje silnice na Schweitzerové a Na Letné
  • L’Oréal odhaluje nové hranice krásy díky vědě, technologiím a kreativitě na veletrhu Viva Technology 2025
  • Strategické partnerství společnosti Haier se společností Roland Garros vstupuje do třetího roku a podporuje společné hodnoty excelence
  • Společnost Hisense se v 1. čtvrtletí roku 2025 umístila na předních příčkách globálního žebříčku televizorů
  • HOTELEX 2025 úspěšně končí – mezinárodní účast přesáhla 10.000 osob, program pro hostující zájemce stanovil nové měřítko v oboru!

Kategorie

  • Auto-moto, doprava a stroje
  • Chemický a farmaceutický průmysl
  • Článek
  • Energetika a suroviny
  • Finance a ekonomika
  • IT a telekomunikace
  • Kultura
  • Média, společnost a životní styl
  • Obchod, marketing
  • Politika, veřejná správa a soudy
  • Potraviny, gastronomie
  • Služby, cestovní ruch
  • Sport
  • Stavebnictví, bydlení a reality
  • Uncategorized
  • Věda, vzdělávání a školství
  • Zdravotnictví
  • Zpracovatelský a výrobní průmysl
Copyright © buzzstore.cz | redakce@buzzstore.cz | Jakékoli užití obsahu serveru včetně publikování nebo jiného šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno. | DarkNews by AF themes.