Skip to content
Buzzstore logo

buzzstore.cz portál

buzzstore, portál, zpravodajství, krimi, aktuálně, zprávy, dnes, novinky, žurnalistika, aktuality, sport, region, public relations, PR content, novinky

  • Sport
  • Auto-moto
  • Obchod
  • Energetika
  • Kultura
  • Zdravotnictví
  • Cestovní ruch
  • Lifestyle
  • Zprávy
  • Bydlení a reality
  • Kontakt
  • Home
  • Společnost Hisense jmenována prvním oficiálním partnerem mistrovství světa klubů FIFA 2025™
  • Sport

Společnost Hisense jmenována prvním oficiálním partnerem mistrovství světa klubů FIFA 2025™

Společnost Hisense, přední světová značka spotřební elektroniky a domácích spotřebičů, zveřejnila uzavření oficiálního partnerství s novým mistrovstvím světa klubů FIFA Club World Cup™. Slavnostní oznámení zaznělo dnes na speciální akci v Shanghai Tower za účasti prezidenta FIFA Gianniho Infantina, generálního sekretáře FIFA Mattiase Grafströma a předsedy představenstva Hisense Group Jia Shaoqiana.

Šanghaj 1. listopadu 2024 (PROTEXT/PRNewswire) – Společnost Hisense, přední světová značka spotřební elektroniky a domácích spotřebičů, zveřejnila uzavření oficiálního partnerství s novým mistrovstvím světa klubů FIFA Club World Cup™. Slavnostní oznámení zaznělo dnes na speciální akci v Shanghai Tower za účasti prezidenta FIFA Gianniho Infantina, generálního sekretáře FIFA Mattiase Grafströma a předsedy představenstva Hisense Group Jia Shaoqiana.

Prezident FIFA Gianni Infantino při příležitosti vyhlášení partnerství uvedl: „Těší nás, že můžeme přivítat společnost Hisense, přední světovou značku na trhu, jako oficiálního partnera mistrovství světa klubů FIFA 2025™. Nasazení společnosti Hisense v oblasti inovací a technologií souzní s naší vizí pro tento turnaj, na kterém se sejde 32 nejlepších týmů z celého světa ke společnému nezapomenutelnému svátku naší hry, který přinese revoluci v klubovém fotbale.”

„Toto partnerství nabídne fanouškům jedinečné způsoby, jak se zapojit do turnaje na hřišti i mimo něj, a zároveň položí technologický a inovační základ pro rozkvět FIFA Club World Cup™.”

Na novém mistrovství světa klubů FIFA 2025™ se každé čtyři roky utká 32 nejlepších světových klubů. Partnerství s úvodním ročníkem turnaje tak poskytne společnosti Hisense ideální platformu pro další rozšíření její globální značky mezi fanoušky nejpopulárnějšího sportu a klubových týmů na světě a pro prezentaci nejmodernějších technologií a zařízení, přičemž televizory Hisense budou k vidění v průběhu celého turnaje.

Předseda představenstva společnosti Hisense Group Jia Shaoqian dodal: „Naplňuje nás hrdostí, že můžeme být oficiálním partnerem mistrovství světa klubů FIFA Club World Cup 2025™, které je soutěží nejlepších klubů ze všech šesti konfederací a představuje střetnutí šampionů, souboj prvotřídních kvalit. Dokonale to odpovídá úsilí společnosti Hisense o dosažení esence mistrovství a našemu nejnovějšímu firemnímu cíli vybudovat podnik a značku světové úrovně.”

„Jako průkopník v oblasti televizorů využívajících umělou inteligenci představuje nově uvedená řada AI televizorů společnosti Hisense dokonalou volbu pro mistrovství světa klubů FIFA World Cup™. Technologickým základem Hisense AI TV je nezávisle vyvinutý velký model Xinghai, který podporuje neustálé inteligentní vylepšování napříč různými kategoriemi spotřebičů, čímž výrazně zvyšuje uživatelský komfort a konkurenceschopnost na trhu. Společnost Hisense tak společně s FIFA představí globálním divákům to nejlepší z mistrovství světa klubů Club World Cup™.”

Společnost Hisense si klade za cíl vybudovat podnik a značku světové úrovně s trvalým zaměřením na špičková sportovní aktiva. Formálním podpisem smlouvy jako oficiální partner Mistrovství světa klubů FIFA 2025™, zbrusu nové nejvyšší klubové soutěže planety, Hisense znovu posouvá svou strategii sportovního marketingu a urychluje své globalizační úsilí.

Společnost Hisense byla globálním partnerem dvou následujících mistrovství světa FIFA World Cup™ a tří mistrovství Evropy UEFA. Nepřetržitě přitom usiluje o inteligentní vývoj svých produktů – od televizorů, laserových televizorů a klimatizací až po chladničky. V produktové řadě televizorů představila společnost Hisense 100palcový televizor vybavený čipem s umělou inteligencí zajišťující kvalitu obrazu, který divákům poskytuje skutečně úchvatný zážitek ze sledování. U svých chladniček a klimatizací podporuje společnost Hisense propojení inteligentních domácích spotřebičů prostřednictvím platformy ConnectLife, což umožňuje hladkou spolupráci mezi jednotlivými zařízeními v domácnosti.

Spolupráce s organizací FIFA podtrhuje závazek společnosti Hisense přinášet revoluční technologie domácích spotřebičů s cílem zlepšovat každodenní život pomocí inovativních produktů a technologií, zdokonalovat divácké zážitky fanoušků z celého světa a přinášet dostupnější, poutavější fotbalová utkání pro každého.

O společnosti Hisense

Hisense je přední světová značka domácích spotřebičů a spotřební elektroniky. Podle údajů agentury Omdia získala společnost Hisense v roce 2023 i v první polovině roku 2024 2. místo v celosvětovém žebříčku dodávek televizorů a 1. místo v kategorii 100″ televizorů. Společnost prošla rychlou expanzí a nyní působí ve více než 160 zemích, přičemž se specializuje na multimediální produkty, domácí spotřebiče a inteligentní informační technologie.

Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2544520/image_5027250_47094983.jpg 

Kontakt: patrick.chen@bluecurrentgroup.com

 

Post navigation

Previous Myslete na planetu, jezděte ekologicky: Společnost Yutong Bus absolvovala v Austrálii test dojezdu na baterie a propaguje elektrickou transformaci veřejné dopravy pomocí průlomové technologické platformy
Next Společnost Dyson se spojila se Stormzym. Britský zpěvák je novým globálním ambasadorem pro sluchátka Dyson OnTrac. Jak vypadá 55 hodin s rapovou hvězdou?

Související články

Korejská společnost Schaffengott zabývající se bezpečností umělé inteligence rozšiřuje své evropské aktivity prostřednictvím českého společného podniku
  • Sport

Korejská společnost Schaffengott zabývající se bezpečností umělé inteligence rozšiřuje své evropské aktivity prostřednictvím českého společného podniku

Systém Huawei pro spolupráci více agentů založený na směsi modelů umožňuje přechod základních sítí na vysokou stabilitu L4
  • Sport

Systém Huawei pro spolupráci více agentů založený na směsi modelů umožňuje přechod základních sítí na vysokou stabilitu L4

Vytváření rezonance prostřednictvím akce, udržování původního úsilí vytrvalostí –postupy ESG společnosti Chery při podpoře Asijských paralympijských her
  • Sport

Vytváření rezonance prostřednictvím akce, udržování původního úsilí vytrvalostí –postupy ESG společnosti Chery při podpoře Asijských paralympijských her

Nedávné příspěvky

  • LEPAS L8 se velkolepě představil na milánském náměstí Piazza Gae Aulenti a přinesl italskou eleganci do vánoční sezóny
  • HUAWEI Mobile Services spouští zimní festivalovou kampaň a aplikaci GameCenter, která přináší slavnostní odměny a vylepšené zážitky v rámci svého rozšiřujícího se ekosystému
  • EIH přivádí světově uznávané IVF centrum Institut Marquès do Abú Zabí
  • Living Lab v Liberci stojí za vznikem aplikace pro domácí péči osob s poraněním míchy
  • CD Czech Piano Concertos – Tomáš Víšek (Live recordings) – TV 3-3354

Kategorie

  • Auto-moto, doprava a stroje
  • Chemický a farmaceutický průmysl
  • Článek
  • Energetika a suroviny
  • Finance a ekonomika
  • IT a telekomunikace
  • Kultura
  • Média, společnost a životní styl
  • Obchod, marketing
  • Politika, veřejná správa a soudy
  • Potraviny, gastronomie
  • Služby, cestovní ruch
  • Sport
  • Stavebnictví, bydlení a reality
  • Uncategorized
  • Věda, vzdělávání a školství
  • Zdravotnictví
  • Zpracovatelský a výrobní průmysl
Copyright © buzzstore.cz | redakce@buzzstore.cz | Jakékoli užití obsahu serveru včetně publikování nebo jiného šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno. | DarkNews by AF themes.