Skip to content
Buzzstore logo

buzzstore.cz portál

buzzstore, portál, zpravodajství, krimi, aktuálně, zprávy, dnes, novinky, žurnalistika, aktuality, sport, region, public relations, PR content, novinky

  • Sport
  • Auto-moto
  • Obchod
  • Energetika
  • Kultura
  • Zdravotnictví
  • Cestovní ruch
  • Lifestyle
  • Zprávy
  • Bydlení a reality
  • Kontakt
  • Home
  • GIVET rozšiřuje skincare portfolio a uvádí korejskou dermokosmetiku SKINSOO
  • Obchod, marketing

GIVET rozšiřuje skincare portfolio a uvádí korejskou dermokosmetiku SKINSOO

Společnost GIVET posiluje svou nabídku v oblasti K-beauty a přináší na trh novou značku korejské dermokosmetiky SKINSOO. Řada, která splňuje vysoké nároky spojené s dermokosmetikou, zároveň zjednodušuje tradiční korejské rituály a převádí je do podoby každodenní péče, blízké evropským spotřebitelům, kteří dávají přednost účinné, ale snadno uchopitelné rutině. Obsahuje patentovanou technologii s exozomy – ty se aktuálně řadí mezi nejvýraznější skincare inovace a trend, který posouvá hranice moderní péče o pleť.

Praha 15. října 2025 (PROTEXT) – Společnost GIVET posiluje svou nabídku v oblasti K-beauty a přináší na trh novou značku korejské dermokosmetiky SKINSOO. Řada, která splňuje vysoké nároky spojené s dermokosmetikou, zároveň zjednodušuje tradiční korejské rituály a převádí je do podoby každodenní péče, blízké evropským spotřebitelům, kteří dávají přednost účinné, ale snadno uchopitelné rutině. Obsahuje patentovanou technologii s exozomy – ty se aktuálně řadí mezi nejvýraznější skincare inovace a trend, který posouvá hranice moderní péče o pleť.

Exozomy jsou nanočástice přirozeně produkované rostlinnými buňkami, které pomáhají stimulovat přirozenou regeneraci pleti. Zároveň zajišťují unikátní formu přenosu aktivních látek do hlubších vrstev pokožky a mnohonásobně tak zvyšují jejich efektivitu v porovnání s běžnými aktivními složkami v podobě extraktů. „Evropský trh je přesycený francouzskými a německými dermo značkami. Zákazníci však stále hledají nové produkty, které mají lehčí textury, nabízejí nové formy aplikace přípravku a samozřejmě výsledky, které jsou dlouhodobě viditelné. SKINSOO přináší nové řešení, které spojuje preciznost dermokosmetiky s inovativním přístupem korejské péče o pleť, založené na technologii exozomů, jejichž účinky jsou ověřeny klinickými testy,“ uvedl Martin Placek, obchodní ředitel společnosti GIVET.

SKINSOO staví na třech pilířích. Prvním je složení založené na inovativních exozomech. Dalším je fakt, že vývoj celé řady byl založen na vědeckých poznatcích a účinnost produktů byla potvrzena klinickými i spotřebitelskými testy. A třetím pilířem je jednoduchost, s jakou se tato řada stává pravidelnou součástí pleťové rutiny zákazníků. „Při vývoji této značky jsme spolupracovali s profesionály v oblasti korejské kosmetiky, díky nimž má SKINSOO vlastnosti, které jsou pro tuto oblast typické. To znamená čistý design, složení bez parfemace a rutiny, které pokryjí péči o pleť v několika jednoduchých krocích,“ dodal Placek.

 

O GIVET

GIVET je evropský B2B house of brands, který tvoří, buduje a rozvíjí značky v oblasti osobní péče. Společnost byla založena v roce 2022, od té doby se může chlubit více než šesti miliony prodaných produktů a působností ve 27 evropských trzích. Do jeho portfolia patří značky KORIKA, NOVELLISTA, ICONIQUE Professional, Saffee, MEDIBLANC, BrushArt, NOBEA, I/ME a nyní i SKINSOO. www.givet.it

 

 

 

Post navigation

Previous Digitální Oskaři ocení projekty i osobnosti. Česká inovační platforma vyhlašuje třetí ročník Digital Future Awards
Next České firmy využívají AI méně než slovenské. Většina ji ale považuje za strategickou prioritu

Související články

Fujifilm představil novou generaci hybridních instantních fotoaparátů instax mini LiPlay™
  • Obchod, marketing

Fujifilm představil novou generaci hybridních instantních fotoaparátů instax mini LiPlay™

Společnost Deli pořádá Celosvětovou konferenci partnerů v oblasti automatizace kanceláří 2025, která díky „inovaci + inteligenci” mění podobu kancelářského oboru
  • Obchod, marketing

Společnost Deli pořádá Celosvětovou konferenci partnerů v oblasti automatizace kanceláří 2025, která díky „inovaci + inteligenci” mění podobu kancelářského oboru

Amazon slaví 10 let v Česku. Ekonomický přínos společnosti přesáhl 45 miliard korun
  • Obchod, marketing

Amazon slaví 10 let v Česku. Ekonomický přínos společnosti přesáhl 45 miliard korun

Nedávné příspěvky

  • MORA slaví 200 let řadou akcí: Nyní probíhá podzimní cashback na myčky nádobí
  • Fujifilm představil novou generaci hybridních instantních fotoaparátů instax mini LiPlay™
  • Decathlon přinesl do Prahy a Ostravy fotbalový svátek: trofeje UEFA i setkání s českými hvězdami
  • Dahua Technology získává stříbrnou medaili za udržitelnost od EcoVadis
  • HSF System postavilo multifunkční halu a administrativní budovu pro společnost TESLA KARLÍN, a.s. v Praze

Kategorie

  • Auto-moto, doprava a stroje
  • Chemický a farmaceutický průmysl
  • Článek
  • Energetika a suroviny
  • Finance a ekonomika
  • IT a telekomunikace
  • Kultura
  • Média, společnost a životní styl
  • Obchod, marketing
  • Politika, veřejná správa a soudy
  • Potraviny, gastronomie
  • Služby, cestovní ruch
  • Sport
  • Stavebnictví, bydlení a reality
  • Uncategorized
  • Věda, vzdělávání a školství
  • Zdravotnictví
  • Zpracovatelský a výrobní průmysl
Copyright © buzzstore.cz | redakce@buzzstore.cz | Jakékoli užití obsahu serveru včetně publikování nebo jiného šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno. | DarkNews by AF themes.