Skip to content
Buzzstore logo

buzzstore.cz portál

buzzstore, portál, zpravodajství, krimi, aktuálně, zprávy, dnes, novinky, žurnalistika, aktuality, sport, region, public relations, PR content, novinky

  • Sport
  • Auto-moto
  • Obchod
  • Energetika
  • Kultura
  • Zdravotnictví
  • Cestovní ruch
  • Lifestyle
  • Zprávy
  • Bydlení a reality
  • Kontakt
  • Home
  • Brněnský výrobce delikates Chuť Moravy představuje novou řadu produktů RYNK, která inspiruje k objevování nových chutí a kreativitě při jejich používání.
  • Potraviny, gastronomie

Brněnský výrobce delikates Chuť Moravy představuje novou řadu produktů RYNK, která inspiruje k objevování nových chutí a kreativitě při jejich používání.

Výrobce lokálních specialit a delikates Chuť Moravy uvádí na trh novou produktovou řadu RYNK, která čerpá inspiraci z tradičních lokálních trhů - rynků. Tyto trhy byly vždy místem setkávání, kde se hledalo to nejlepší z místní produkce. S touto myšlenkou a cílem přinést nejen kvalitu, ale také inspiraci a kreativitu, přichází Chuť Moravy s novou řadou delikates.

Brno 27. září 2024 (PROTEXT) – Výrobce lokálních specialit a delikates Chuť Moravy uvádí na trh novou produktovou řadu RYNK, která čerpá inspiraci z tradičních lokálních trhů – rynků. Tyto trhy byly vždy místem setkávání, kde se hledalo to nejlepší z místní produkce. S touto myšlenkou a cílem přinést nejen kvalitu, ale také inspiraci a kreativitu, přichází Chuť Moravy s novou řadou delikates.

Pod značkou RYNK Chuť Moravy představí jak své dlouholeté favority, jako jsou svatojánské ořechy, slanináda, višně z Líšně nebo česnekové štangle, tak i několik novinek – omáčku zelenou a červenou slivoňku z mladých mirabelek a zauzenou hořčici se slaninou.

Produkty RYNK staví na lokálnosti a kvalitě, ale zároveň mají ambici inspirovat spotřebitele k objevování nových a zapomenutých chutí. Spolu s uvedením nové produktové řady spustí výrobce na svých webových stránkách sekci INSPIRACE, kde budou k dispozici jednoduché recepty a tipy od tvůrců i významných českých šéfkuchařů. Cílem je podpořit spotřebitele, aby produkty kreativně využívali a vydávali se na vlastní kulinářské dobrodružství.

Podpora komunity a spolupráce se šéfkuchaři

Chuť Moravy věří, že řadu RYNK budou společně rozvíjet také domácí kuchaři a gastro nadšenci, které produkty inspirují k tvorbě. Díky inovativnímu zpracování a jedinečným surovinám získaly produkty značky prestižní ocenění, včetně Great Taste Awards v Anglii a několikanásobné vítězství v soutěži Regionální potravina jihomoravského kraje.

Kvalita produktů si získala pozornost předních českých šéfkuchařů, a produkty Chuť Moravy se tak pravidelně objevují na menu restaurací šéfkuchařů jako Zdeněk Pohlreich, Radek Kašpárek, Marek Fichtner, Tomáš Levý a další.

Moderní design a praktičnost

Nová řada RYNK přichází s moderním designem a větší praktičností obalů. Místo keramických visaček a tradičních skleniček přichází v jednoduchých, funkčních obalech s výhodnějším balením. Každý produkt je opatřen QR kódem, který spotřebitele přesměruje na stránku s podrobnými informacemi o produktu, jeho výrobě a tipy na jeho využití.

Díky tomu se každý může stát domácím šéfkuchařem – ať už při grilování, přípravě večeře, nebo při setkání s přáteli.

 

www.chutmoravy.cz

 

ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

 

 

Post navigation

Previous Silnice III/3881 je uzavřena, Správa a údržba silnic zde rekonstruuje vozovku
Next Zásilkové boxy OX Point v obcích fungují i jako elektronické úřední desky

Související články

Spotřebitelé v Praze vyzývají české představitele, aby chránili nikotinové sáčky a přijali strategii snižování škod
  • Potraviny, gastronomie

Spotřebitelé v Praze vyzývají české představitele, aby chránili nikotinové sáčky a přijali strategii snižování škod

Philip Morris International mezi top 5 lídry v oblasti uhlíkové neutrality podle žebříčku magazínu Forbes 2025
  • Potraviny, gastronomie

Philip Morris International mezi top 5 lídry v oblasti uhlíkové neutrality podle žebříčku magazínu Forbes 2025

CRIVIT obléká tým Lidl-Trek do volnočasového oblečení a motivuje tak všechny k aktivnímu životnímu stylu
  • Potraviny, gastronomie

CRIVIT obléká tým Lidl-Trek do volnočasového oblečení a motivuje tak všechny k aktivnímu životnímu stylu

Nedávné příspěvky

  • Zapište si datum: Furniture China a Maison Shanghai 2025 už klepou na dveře
  • Všichni do lavic – i obce se učí!
  • Mobil místo peněženky: 9 z 10 mladých Čechů platí telefonem
  • DFSK jmenována technickým sponzorem mistrovství světa ICF v kanoistickém sprintu a parakanoistice 2025 – podpora globálních akcí díky inteligentní mobilitě
  • Družice SATurnin-1 vyfotografovala Palmové ostrovy

Kategorie

  • Auto-moto, doprava a stroje
  • Chemický a farmaceutický průmysl
  • Článek
  • Energetika a suroviny
  • Finance a ekonomika
  • IT a telekomunikace
  • Kultura
  • Média, společnost a životní styl
  • Obchod, marketing
  • Politika, veřejná správa a soudy
  • Potraviny, gastronomie
  • Služby, cestovní ruch
  • Sport
  • Stavebnictví, bydlení a reality
  • Uncategorized
  • Věda, vzdělávání a školství
  • Zdravotnictví
  • Zpracovatelský a výrobní průmysl
Copyright © buzzstore.cz | redakce@buzzstore.cz | Jakékoli užití obsahu serveru včetně publikování nebo jiného šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno. | DarkNews by AF themes.