Skip to content
Buzzstore logo

buzzstore.cz portál

buzzstore, portál, zpravodajství, krimi, aktuálně, zprávy, dnes, novinky, žurnalistika, aktuality, sport, region, public relations, PR content, novinky

  • Sport
  • Auto-moto
  • Obchod
  • Energetika
  • Kultura
  • Zdravotnictví
  • Cestovní ruch
  • Lifestyle
  • Zprávy
  • Bydlení a reality
  • Kontakt
  • Home
  • Eshopista se zaměří na ochranu byznysu: Od ransomwaru po deepfake kampaně
  • Obchod, marketing

Eshopista se zaměří na ochranu byznysu: Od ransomwaru po deepfake kampaně

Konference pro lídry českých e-shopů ukáže, jak čelit hrozbám, které ohrožují nejen data, ale i důvěru zákazníků, marži a růst.

Praha 29. září 2025 (PROTEXT) – Konference pro lídry českých e-shopů ukáže, jak čelit hrozbám, které ohrožují nejen data, ale i důvěru zákazníků, marži a růst.

Jak ochránit firmu před ransomwarem, který může zmrazit cashflow? Jak se bránit deepfake kampaním, které ničí reputaci značky? A jaké právní hrozby mohou český e-shop stát miliony? Nejen na tyto otázky odpoví konference Eshopista: Nenechte si ukrást byznys, která proběhne v úterý 7. října 2025 od 14:00 v pražském sídle společnosti Microsoft. Akce je určena majitelům e-shopů, CEO a marketingovým lídrům, kteří zodpovídají za byznysové výsledky. O praktické tipy a strategie se podělí experti z firem jako Microsoft, O2, Astratex, Legitas či BOIT.cz.

„Moderní hrozby už dávno nejsou jen tématem pro IT oddělení. Přímo ohrožují ziskovost a životaschopnost každé firmy – ať už jde o únik citlivých dat, poškození reputace dezinformacemi, nebo finanční ztráty způsobené phishingem. Na říjnovém Eshopistovi proto nebudeme mluvit technickým žargonem, ale jazykem byznysu. Zaměříme se na konkrétní, praktické kroky, které mohou lídři e-shopů udělat pro ochranu své značky, financí a důvěry zákazníků,“ říká David Vurma, CEO full-servisové marketingové agentury Acomware, která e-commerce konferenci Eshopista pořádá.

Ochrana dat a odhalení skrytých slabin

V době generativní AI se způsoby úniku dat dramaticky mění. Jiří Burian, Partner Solution Sales Manager z Microsoftu, v úvodní přednášce ukáže, jak nastavit princip nulové důvěry (Zero Trust), omezit rizika při sdílení dat do cloudu a využít nástroje, které řada firem už má k dispozici.

Na něj naváže Patrik Glasa, Cyber Security Architect a penetrační tester z BOIT.cz, který poodhalí, jak digitální podsvětí testuje hranice online obchodů. Na reálných příkladech kompromitace e-shopů ukáže, kde firmy nejčastěji chybují a proč dnes otázka nezní „jestli“, ale „kdy“ k útoku dojde.

Právní nástrahy a lidský faktor

Nová legislativa přináší e-shopům nové povinnosti i rizika. Petra Stupková, zakladatelka advokátní kanceláře Legitas zaměřené na e-commerce, představí tři klíčové právní hrozby. Poradí, jak se vyhnout milionovým pokutám za porušení nového zákona o kyberbezpečnosti, jenž vstoupí v platnost od listopadu 2025, a proč je ochranná známka nejlepší prevencí proti zneužití značky.

Nejčastější cestou k firemním datům a financím však stále zůstávají phishingové útoky. Ivona Ševčíková, Head of Customer Retention & Experience v Acomware, vysvětlí, jak rozpoznat podvodné zprávy, jak fungují technologie chránící doménu (SPF, DKIM a DMARC) a co může každý zaměstnanec udělat pro zvýšení bezpečnosti.

Panelová diskuse: Strategie lídrů v krizových situacích

Co dělat, když je e-shop pod útokem, data zákazníků v ohrožení a pověst značky visí na vlásku? V panelové diskusi zaměřené na byznysové dopady kybernetických hrozeb vystoupí Karel Diviš (obchodní ředitel MasterDC), Petra Radostová (Senior product manager v O2 CZ) a Michal Bilka (ředitel marketingu v Astratex). Společně rozeberou reálné dopady úniku dat na marži, náklady na prevenci versus sanaci škod a efektivní krizovou komunikaci směrem k zákazníkům.

Konference začíná registrací ve 14:00, oficiální program startuje ve 14:30. Po skončení přednášek a panelové diskuse bude od 18:00 následovat networking s rautem a drinky.

Detailní program a registrace na www.eshopista.cz 

 

O společnosti Acomware
Acomware je přední česká full-servisová agentura pro oblast e-commerce a digitální marketing. Na trhu působí 20 let a pomáhá firmám, aby v jeho prostředí dosahovaly co nejlepších výsledků. Zvyšuje prodeje, buduje nové značky nebo zlepšuje péči o zákazníky. Připravuje personalizované kampaně zákazníkům přímo na míru, vytváří obsah, který zaujme, natáčí videospoty, stará se klientům o sociální sítě a zajišťuje nákup mediálního prostoru. Služby společnosti využívají obchodní řetězce, e-shopy i výrobní firmy. Česká e-commerce scéna je pro Acomware domovem, který se snaží aktivně rozvíjet a kultivovat. Podílí se na vývoji a implementaci nových nástrojů a technologií, školí odborníky i nadšence. Je pořadatelem cyklu diskuzí Eshopista. Více na acomware.cz.

 

 

Post navigation

Previous Sto let českých Vánoc na zámku Loučeň
Next Label Design získal ocenění Superbrands a investuje do nejmodernějšího hybridního tiskového stroje BOBST

Související články

Kolmar Korea představuje „Cestu k úspěchu K-Beauty” na Amazon Beauty v Soulu
  • Obchod, marketing

Kolmar Korea představuje „Cestu k úspěchu K-Beauty” na Amazon Beauty v Soulu

Oraichain představuje LFG!!! DEX perpetuálních kontraktů pro nativní mobilní obchodníky
  • Obchod, marketing

Oraichain představuje LFG!!! DEX perpetuálních kontraktů pro nativní mobilní obchodníky

Mezinárodní den úsměvu slaví laskavost a dobrou náladu. Dopřejte je i sobě díky ústnímu wellnessu
  • Obchod, marketing

Mezinárodní den úsměvu slaví laskavost a dobrou náladu. Dopřejte je i sobě díky ústnímu wellnessu

Nedávné příspěvky

  • Huawei představuje plně upgradovaná řešení inteligentní sítě Xinghe pro Evropu, které podpoří inteligenci v průmyslu
  • Huawei, IEEE a Industry Pioneers vydávají Bílou knihu o pokročilé technologii Wi-Fi 7 pro Evropu
  • Nový rozpočet EU má být pružnější, přidělování zdrojů jednodušší
  • Plazma přináší nové možnosti: Mezinárodní týden dárcovství krevní plazmy se koná 6. až 10. října
  • Podzimní TRADE NEWS vás zavede do Bulharska a Turecka

Kategorie

  • Auto-moto, doprava a stroje
  • Chemický a farmaceutický průmysl
  • Článek
  • Energetika a suroviny
  • Finance a ekonomika
  • IT a telekomunikace
  • Kultura
  • Média, společnost a životní styl
  • Obchod, marketing
  • Politika, veřejná správa a soudy
  • Potraviny, gastronomie
  • Služby, cestovní ruch
  • Sport
  • Stavebnictví, bydlení a reality
  • Uncategorized
  • Věda, vzdělávání a školství
  • Zdravotnictví
  • Zpracovatelský a výrobní průmysl
Copyright © buzzstore.cz | redakce@buzzstore.cz | Jakékoli užití obsahu serveru včetně publikování nebo jiného šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno. | DarkNews by AF themes.