Skip to content
Buzzstore logo

buzzstore.cz portál

buzzstore, portál, zpravodajství, krimi, aktuálně, zprávy, dnes, novinky, žurnalistika, aktuality, sport, region, public relations, PR content, novinky

  • Sport
  • Auto-moto
  • Obchod
  • Energetika
  • Kultura
  • Zdravotnictví
  • Cestovní ruch
  • Lifestyle
  • Zprávy
  • Bydlení a reality
  • Kontakt
  • Home
  • Jihlavanka dál rozvíjí novou kavárenskou síť
  • Služby, cestovní ruch

Jihlavanka dál rozvíjí novou kavárenskou síť

Druhá kavárna z nového konceptu Jihlavanka café otevřela v Hradci Králové. Spojuje kvalitní kávu z profesionálního kávovaru a moderní občerstvení s tradičními chutěmi

Hradec Králové 27. srpna 2025 (PROTEXT) – Druhá kavárna z nového konceptu Jihlavanka café otevřela v Hradci Králové. Spojuje kvalitní kávu z profesionálního kávovaru a moderní občerstvení s tradičními chutěmi

Značka Jihlavanka, nejprodávanější pražená káva v České republice, rozšiřuje svůj koncept Jihlavanka café. Po úspěšném otevření první pobočky na pražské Palmovce přichází s druhou lokalitou – v pasáži obchodního centra Atrium v Hradci Králové.

Kavárna i tentokrát zaujme především širokou nabídku kávových nápojů za dostupnou cenu. I v hradecké pobočce jsou všechny kávy připravované na profesionálním pákovém kávovaru – od klasického espressa až po oblíbené mléčné kávové nápoje. V nabídce nechybí ani tradiční český „turek“, kterého značka zachovává jako odkaz k tradici, nebo filtrovaná káva. Sezónním hitem jsou ledové kávové nápoje, jako je ledové latté, frappé nebo espresso tonic.

Chleba se škvarkovou pomazánkou i „punčák“

Sortiment doplňuje originální občerstvení, které reflektuje charakter značky – například obložený chleba se škvarkovou či tomatovou pomazánkou, polévka dle denní nabídky, jogurt s čerstvým ovocem nebo poctivé tradiční dezerty jako punčový řez, věneček. Nechybí ani top produkt, který se osvědčil na pražské Palmovce: dukátky se šodó.

Oáza uprostřed ruchu

Interiér je navržen tak, aby působil co nejútulněji – laděný do zemitých barev, doplněný přírodními materiály a živými rostlinami. Dominantou prostoru je dřevěný pult, který spolu s měkkým osvětlením vytváří hřejivou, velmi domáckou atmosféru. Celý prostor působí jako klidná oáza uprostřed rušného centra – místo, kde se člověk rád na chvíli zastaví, kde si vydechne. Přestože je kavárna koncipována primárně jako místo pro občerstvení s sebou, zákazníci se mohou posadit k barovému stolku.

„První měsíce fungování kavárny Jihlavanka v Praze ukázaly úspěšnost konceptu. Rozhodli jsme se jej proto dále rozvíjet a vylepšovat. Při přípravě nové kavárny v Hradci Králové jsme reagovali na podněty zákazníků. Vytvořili jsme pro ně klidné a příjemné místo, kde si mohou zakoupit kvalitní i cenově dostupné občerstvení, ať už jsou na nákupech, nebo jen procházejí pasáží,“ uvedl Tomáš Zahradník, Shops Director společnosti Tchibo pro Českou republiku a Slovensko, která značku Jihlavanka vlastní.

Promyšlený koncept

Koncept Jihlavanka café je na českém trhu letošní novinkou. Staví na jednoduchosti, dostupnosti a rychlém servisu, inspiruje se úspěšnými zahraničními modely typu coffee-to-go. Zároveň reaguje na změny v kávové kultuře. Zákazníci stále více kladou důraz na kvalitu kávy, její původ, způsob pražení, udržitelnost i samotný zážitek z přípravy. Káva už není jen nápoj – stává se rituálem, chvílí pro sebe nebo formou sdílení s ostatními. Zvláště mladší generace upřednostňují vizuálně atraktivní a osvěžující nápoje, jako jsou ledové kávy, jejichž obliba výrazně roste.

„Aktivně sledujeme trendy, reagujeme na ně a zároveň se coby největší prodejce kávy na trhu snažíme určovat směr. Spotřeba kávy mimo domov stále roste. Vycházíme proto zákazníkům vstříc a otvíráme nové kavárny s kvalitní, ale dostupnou kávou. Naším cílem je být zákazníkům nablízku, ať už na zastávkách městské hromadné dopravy nebo v rušných v pasážích. Zároveň rozšiřujeme a zkvalitňujeme nabídku občerstvení,“ dodává Tomáš Zahradník. Společnost Tchibo do konce roku plánuje otevřít pobočky Jihlavanka café ještě v dalších krajských městech.

 

Adresa nové kavárny Jihlavanka café:

Náměstí 28. října 1610/1, 500 02 Hradec Králové, Pražské Předměstí

Otevírací doba je každý den PO-NE od 8:00 do 18:00

 

Jihlavanka

Jihlavanka je tradiční česká značka kávy. Její historie sahá až do roku 1958, kdy byla v Jihlavě otevřena balírna a pražírna kávy podle speciální receptury. Káva tehdy nesla označení B, které odkazovalo na název závodu Balírny obchodu. V roce 1991 výrobu koupila firma Tchibo a o dva roky později vznikla značka Jihlavanka. Název je odvozen od města Jihlava, kde se káva původně vyráběla.

 

*Údaje o tržním podílu značky Jihlavanka vychází z dat NIQ RMS pro kategorii kávy na total trhu CZ; data v kg za posledních 52 týdnů končících datem 18. 5.2025 (Copyright © 2025, NielsenIQ)

 

Zdroj: www.tchibo.cz

 

 

Post navigation

Previous Živě: Tisková konference ke Světovému dni chronické lymfocytární leukemie, nejčastější leukemie v Česku
Next Legendární prkno Tonyho Hawka „900″ hlavním tahákem velké aukce Julien’s Auctions

Související články

Pouze 14 % Čechů má povědomí o nařízení o digitálních službách (DSA) Evropské unie. Je to nejnižší podíl z devíti sledovaných evropských zemí
  • Služby, cestovní ruch

Pouze 14 % Čechů má povědomí o nařízení o digitálních službách (DSA) Evropské unie. Je to nejnižší podíl z devíti sledovaných evropských zemí

Když burleska mluví tělem a každý detail má svůj význam
  • Služby, cestovní ruch

Když burleska mluví tělem a každý detail má svůj význam

V Macau se bude konat CreatorWeek 2025, jenž spojí východní a západní kultury v rámci pětidenní oslavy obchodu, obsahu a komunity
  • Služby, cestovní ruch

V Macau se bude konat CreatorWeek 2025, jenž spojí východní a západní kultury v rámci pětidenní oslavy obchodu, obsahu a komunity

Nedávné příspěvky

  • Kraje si oblíbily telemedicínu. Virtuální pohotovost oslovuje tisíce pacientů
  • Češi se připravují na dražší školní rok. Polovina rodičů šetří a obrací se na online tržiště
  • Reportáž: Brno se stává národním centrem kybernetické bezpečnosti. Díky propojení škol a firem
  • CyCraft uzavřel partnerství se společností DARSOC a přináší řešení MSSP pro zabezpečení koncových bodů založené na umělé inteligenci do východní Evropy
  • Více než 6 % lidí vykazuje známky závislosti na mobilních telefonech. Netolismus roste i v České republice!

Kategorie

  • Auto-moto, doprava a stroje
  • Chemický a farmaceutický průmysl
  • Článek
  • Energetika a suroviny
  • Finance a ekonomika
  • IT a telekomunikace
  • Kultura
  • Média, společnost a životní styl
  • Obchod, marketing
  • Politika, veřejná správa a soudy
  • Potraviny, gastronomie
  • Služby, cestovní ruch
  • Sport
  • Stavebnictví, bydlení a reality
  • Uncategorized
  • Věda, vzdělávání a školství
  • Zdravotnictví
  • Zpracovatelský a výrobní průmysl
Copyright © buzzstore.cz | redakce@buzzstore.cz | Jakékoli užití obsahu serveru včetně publikování nebo jiného šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno. | DarkNews by AF themes.