Skip to content
Buzzstore logo

buzzstore.cz portál

buzzstore, portál, zpravodajství, krimi, aktuálně, zprávy, dnes, novinky, žurnalistika, aktuality, sport, region, public relations, PR content, novinky

  • Sport
  • Auto-moto
  • Obchod
  • Energetika
  • Kultura
  • Zdravotnictví
  • Cestovní ruch
  • Lifestyle
  • Zprávy
  • Bydlení a reality
  • Kontakt
  • Home
  • Společnost Hisense se již devátý rok po sobě umístila v první desítce žebříčku Kantar BrandZ Chinese Global Brand Builders 2025
  • Článek

Společnost Hisense se již devátý rok po sobě umístila v první desítce žebříčku Kantar BrandZ Chinese Global Brand Builders 2025

Společnost Hisense, globální lídr v oblasti spotřební elektroniky a domácích spotřebičů, se opět dostala mezi deset nejvýznamnějších čínských značek s globální působnosti v nově vydaném žebříčku Kantar BrandZ Chinese Global Brand Builders 2025, který společně vydaly společnosti Google a Kantar. Společnost Hisense se umístila na 8. místě žebříčku, takže se devátý rok po sobě drží v první desítce a zůstává nejvýše umístěnou značkou televizorů.

Čching-tao (Čína) 10. července 2025 (PROTEXT/PRNewswire) – Společnost Hisense, globální lídr v oblasti spotřební elektroniky a domácích spotřebičů, se opět dostala mezi deset nejvýznamnějších čínských značek s globální působnosti v nově vydaném žebříčku Kantar BrandZ Chinese Global Brand Builders 2025, který společně vydaly společnosti Google a Kantar. Společnost Hisense se umístila na 8. místě žebříčku, takže se devátý rok po sobě drží v první desítce a zůstává nejvýše umístěnou značkou televizorů.

Žebříček BrandZ hodnotí globální sílu čínských značek pomocí komplexní metodiky, která zohledňuje finanční výkonnost, vnímání spotřebitelů, sílu značky a mezinárodní působnost. Trvalá globální dynamika společnosti Hisense odráží její dlouhodobé investice do lokalizovaného výzkumu a vývoje, výroby a marketingu na mnoha mezinárodních trzích. V současnosti provozuje Hisense na celém světě 31 výzkumných a vývojových center, 36 průmyslových parků a výrobních základen a 64 kanceláří.

Sportovní marketingová strategie společnosti Hisense je i nadále klíčovým faktorem pro globální hodnotu její značky. Během UEFA EURO 2024™ spustila značka na YouTube pestrou videokampaň, která kombinovala emocionální vyprávění příběhů s integrací produktů. Tato kampaň úspěšně zapojila různorodé publikum z oblasti sportu, technologií a domácí zábavy po celém světě. Toto úsilí vedlo k tomu, že společnost Hisense získala ocenění v soutěži YouTube Works Awards 2025 China, což vyzdvihuje schopnost značky vytvářet působivý a kulturně relevantní obsah v mezinárodním měřítku.

V souvislosti s FIFA Club World Cup™ 2025 společnost Hisense dále zvyšuje svou přítomnost na světové sportovní scéně. Společnost představuje jak technologické inovace, tak konzistentní globální marketingový příběh: od tabulí po obvodu stadionu s nápisem „Hisense 100” TV, Global No.1″ až po pohlcující sledování, které zajišťují pokročilé zobrazovací technologie ULED X a TriChroma Laser.

Kombinací špičkových inovací produktů a významných sportovních sponzorů vytvořila společnost Hisense robustní model pro budování globální značky. Podle agentury Ipsos vzrostlo povědomí o její značce v zahraničí z 30 % v roce 2018 na 56 % v roce 2024, což svědčí o výrazném nárůstu jejího uznání a důvěry spotřebitelů v mezinárodním měřítku.

Umístění společnosti Hisense v žebříčku Kantar BrandZ Chinese Global Brand Builders 2025 dále potvrzuje její status dynamické globální značky, která se neustále vyvíjí díky inovacím, strategickému marketingu a smysluplnému spojení se spotřebiteli po celém světě.

O společnosti Hisense

Společnost Hisense byla založena v roce 1969 a je celosvětově uznávaným lídrem v oblasti domácích spotřebičů a spotřební elektroniky, který působí ve více než 160 zemích a specializuje se na poskytování vysoce kvalitních multimediálních produktů, domácích spotřebičů a inteligentních IT řešení. Podle společnosti Omdia je Hisense na 2. místě na světě v celkovém počtu dodaných televizorů (2022 až 2024) a na 1. místě na světě v segmentu televizorů s úhlopříčkou 100 palců a více (2023 až 1. čtvrtletí 2025). Společnost Hisense je prvním oficiálním partnerem mistrovství světa klubů FIFA 2025™, a proto se zavázala ke globálnímu sportovnímu partnerství jako způsobu navázání kontaktu s diváky po celém světě.

Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2727659/image.jpg

KONTAKT: Izzie Zhang, Izzie.Zhang@rfcomms.com

 

 

 

Continue Reading

Previous: Samsung Galaxy Z Fold7: Takhle se zvedá laťka pro nejchytřejší telefony
Next: Růst tržeb CARBOKOV s.r.o. zvyšuje rentabilitu a efektivitu firmy

Související články

Společnosti Wen Restaurant LLC a Wendy’s oznamují dohodu o uvedení 20 nových restaurací Wendy’s do Arménie
  • Článek

Společnosti Wen Restaurant LLC a Wendy’s oznamují dohodu o uvedení 20 nových restaurací Wendy’s do Arménie

Společnost ExaGrid oznamuje podporu platformy Rubrik
  • Článek

Společnost ExaGrid oznamuje podporu platformy Rubrik

Česko a blackouty: firmy spoléhají na štěstí, ne na jistotu
  • Článek

Česko a blackouty: firmy spoléhají na štěstí, ne na jistotu

Nedávné příspěvky

  • Pitná voda pro Hradecko zůstává stále ve vysoké kvalitě
  • Huawei zakládá globální partnerskou alianci pro vzdělávání a zdravotnictví, která uvolní hodnotu v oborovém ekosystému
  • Osobnostem z umírající SOCDEM nabízí záchranu nové hnutí „SMSka“
  • Ministr zemědělství jmenoval nového předsedu a místopředsedu předsednictva České akademie zemědělských věd
  • Conteg uspěl ve Versailles i v nejvyšším mrakodrapu světa. Míří dál

Kategorie

  • Auto-moto, doprava a stroje
  • Chemický a farmaceutický průmysl
  • Článek
  • Energetika a suroviny
  • Finance a ekonomika
  • IT a telekomunikace
  • Kultura
  • Média, společnost a životní styl
  • Obchod, marketing
  • Politika, veřejná správa a soudy
  • Potraviny, gastronomie
  • Služby, cestovní ruch
  • Sport
  • Stavebnictví, bydlení a reality
  • Uncategorized
  • Věda, vzdělávání a školství
  • Zdravotnictví
  • Zpracovatelský a výrobní průmysl
Copyright © buzzstore.cz | redakce@buzzstore.cz | Jakékoli užití obsahu serveru včetně publikování nebo jiného šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno. | DarkNews by AF themes.