Skip to content
Buzzstore logo

buzzstore.cz portál

buzzstore, portál, zpravodajství, krimi, aktuálně, zprávy, dnes, novinky, žurnalistika, aktuality, sport, region, public relations, PR content, novinky

  • Sport
  • Auto-moto
  • Obchod
  • Energetika
  • Kultura
  • Zdravotnictví
  • Cestovní ruch
  • Lifestyle
  • Zprávy
  • Bydlení a reality
  • Kontakt
  • Home
  • Pizza Tesco Finest získala ocenění Volba spotřebitelů 2025 v kategorii mražené pizzy
  • Článek

Pizza Tesco Finest získala ocenění Volba spotřebitelů 2025 v kategorii mražené pizzy

Prémiová řada Tesco Finest slaví další úspěch. Mražená pizza z této oblíbené kolekce byla oceněna titulem Volba spotřebitelů 2025 nejlepší novinka v kategorii mražené pizzy. Toto prestižní ocenění potvrzuje, že spojení špičkové kvality, autentické chuti a dostupnosti má na českém trhu pevné místo.

Praha 13. června 2025 (PROTEXT) – Prémiová řada Tesco Finest slaví další úspěch. Mražená pizza z této oblíbené kolekce byla oceněna titulem Volba spotřebitelů 2025 nejlepší novinka v kategorii mražené pizzy. Toto prestižní ocenění potvrzuje, že spojení špičkové kvality, autentické chuti a dostupnosti má na českém trhu pevné místo.

„Velmi si vážíme tohoto ocenění. Je to pro nás potvrzením, že naše úsilí o vysokou kvalitu, skvělou chuť a poctivý výběr surovin vnímá i spotřebitel. Produkty Tesco Finest cílí na ty, kteří si rádi dopřejí to nejlepší. Tato řada vyniká vysokou kvalitou a zároveň skvělým poměrem ceny a hodnoty, takže prémiové zážitky jsou dostupné pro každého. Zároveň dlouhodobě vidíme rostoucí prodeje a zájem o Tesco Finest, což potvrzuje, že zákazníci tuto nabídku oceňují a vyhledávají, “ říká Pavol Halász, produktový ředitel Tesco ČR.

Pizzy Tesco Finest jsou inspirovány tradiční italskou kuchyní. Vyrábějí se přímo v Itálii na kváskovém těstě, které vytváří nadýchaný, a přitom dokonale křupavý okraj. Výrazné rajčatové sugo a pečlivě vybrané ingredience, od mozzarelly z kravského i buvolího mléka, kvalitní šunky a pikantního salámu až po cherry rajčata a houby, dodávají každému soustu plnou, lahodnou chuť.

Dostupné varianty pizz Tesco Finest:

  • Se sýrem mozzarella a rajčatovým sugem
  • Se sýrem mozzarella z kravského i buvolího mléka a cherry rajčaty
  • Se šunkou a houbami
  • Středně pálivá s červenou cibulí a pikantním salámem

Prémiová řada Tesco Finest nabízí zákazníkům téměř 200 produktů během roku. Tato řada zahrnuje širokou škálu čerstvých i trvanlivých potravin, včetně sýrů, uzenin, vín, pečiva, tapas, mražených potravin, ovoce, zeleniny, sladkostí, slaných snacků, kávy a džemů. V období Vánoc, Velikonoc a letního grilování je sortiment rozšířen o atraktivní sezónní nabídku.

Program Volba spotřebitelů každoročně oceňuje nové a inovované produkty na českém trhu na základě nezávislého výzkumu mezi 4 000 respondenty. Pro Tesco je toto ocenění důkazem, že když se spojí kvalita, dostupnost a vášeň pro jídlo, vznikají produkty, které si zákazníci skutečně ocení.

 

Zdroj: Tesco

 

ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

 

Continue Reading

Previous: Kampaň “Půl talíře” zahájila 2. ročník zaměřený na příčiny nezdravého stravování
Next: Firma XCMG zahájila společný zahraniční vzdělávací program Uzbekistán zaměřený na rozvoj technických talentů pro podporu globálního stavebního průmyslu

Související články

Firma XCMG zahájila společný zahraniční vzdělávací program Uzbekistán zaměřený na rozvoj technických talentů pro podporu globálního stavebního průmyslu
  • Článek

Firma XCMG zahájila společný zahraniční vzdělávací program Uzbekistán zaměřený na rozvoj technických talentů pro podporu globálního stavebního průmyslu

Kampaň “Půl talíře” zahájila 2. ročník zaměřený na příčiny nezdravého stravování
  • Článek

Kampaň “Půl talíře” zahájila 2. ročník zaměřený na příčiny nezdravého stravování

Nová kampaň připomíná: Žít v České republice je výhra
  • Článek

Nová kampaň připomíná: Žít v České republice je výhra

Nedávné příspěvky

  • GLOBSEC 2025 končí v Praze s jasnou výzvou k multilaterální akci a evropskému vedení
  • TRITON IT navrhuje konkrétní postup, jak splnit nařízení o přístupnosti e-shopů
  • Průzkum BioLife: Dvě třetiny Čechů jsou ochotné darovat krevní plazmu
  • Nadace Vantage Foundation a organizace Habbit Factory dávají prostřednictvím kreativního sebevědomí hlas mladým lidem
  • Kybernetické mediální turné se společností AITO končí – závazek ke globální nové luxusní mobilitě je potvrzen

Kategorie

  • Auto-moto, doprava a stroje
  • Chemický a farmaceutický průmysl
  • Článek
  • Energetika a suroviny
  • Finance a ekonomika
  • IT a telekomunikace
  • Kultura
  • Média, společnost a životní styl
  • Obchod, marketing
  • Politika, veřejná správa a soudy
  • Potraviny, gastronomie
  • Služby, cestovní ruch
  • Sport
  • Stavebnictví, bydlení a reality
  • Uncategorized
  • Věda, vzdělávání a školství
  • Zdravotnictví
  • Zpracovatelský a výrobní průmysl
Copyright © buzzstore.cz | redakce@buzzstore.cz | Jakékoli užití obsahu serveru včetně publikování nebo jiného šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno. | DarkNews by AF themes.