Skip to content
Buzzstore logo

buzzstore.cz portál

buzzstore, portál, zpravodajství, krimi, aktuálně, zprávy, dnes, novinky, žurnalistika, aktuality, sport, region, public relations, PR content, novinky

  • Sport
  • Auto-moto
  • Obchod
  • Energetika
  • Kultura
  • Zdravotnictví
  • Cestovní ruch
  • Lifestyle
  • Zprávy
  • Bydlení a reality
  • Kontakt
  • Home
  • Nová kampaň připomíná: Žít v České republice je výhra
  • Článek

Nová kampaň připomíná: Žít v České republice je výhra

Veřejně prospěšná iniciativa „Jsme mistři“ odstartuje už v sobotu 14. června od 17:00 u pražského Edenu před turnajem Oktagon 72. Jejím cílem je ukázat, že žít v České republice je skutečnou výhrou. Kampaň chce připomenout, čeho naše země za posledních 35 let dosáhla – a proč je důležité si těchto úspěchů vážit.

Praha 13. června 2025 (PROTEXT) – Veřejně prospěšná iniciativa „Jsme mistři“ odstartuje už v sobotu 14. června od 17:00 u pražského Edenu před turnajem Oktagon 72. Jejím cílem je ukázat, že žít v České republice je skutečnou výhrou. Kampaň chce připomenout, čeho naše země za posledních 35 let dosáhla – a proč je důležité si těchto úspěchů vážit.

Za kampaní stojí občanský spolek Kdo neskáče, není Čech, který chce upozornit na to, že navzdory dezinformacím a šíření negativní nálady, je Česká republika v mnoha ohledech skutečně úspěšná. V kampani „Jsme mistři“ tak zazní jasné sdělení: máme být na co hrdí.

Součástí kampaně je také veřejný manifest, ke kterému se mohou lidé připojit online, a automaticky se tak zařadit do slosování o zájezd na utkání české hokejové reprezentace, které se uskuteční v únoru 2026 v Miláně.

Kromě manifestu se na místě budou sbírat i podpisy pod petici, která vyzývá k zachování západního směřování Česka včetně členství v EU a NATO a bude v říjnu 2025 předána nově zvolené Poslanecké sněmovně. Každý se navíc může do sběru podpisů také zapojit. Za 15 podpisů na petičním archu zaslaném na adresu spolku, dostane každý tričko s motivem „Jsme mistři“.

Pozitivní emoce, sport a demokracie

Organizátoři kampaně věří, že propojení hodnot svobody a demokracie s pozitivní energií sportovních událostí dává smysl. „Začínáme symbolicky při příležitosti velkého sportovního turnaje Oktagon 72. Kampaň není nijak spojena s Oktagonem či sportovním klubem Slávia. Organizátoři Oktagonu o akci byli informováni a kampaň “Jsme mistři” jim tímto děkuje za jejich chápavý a respektující přístup. Stánek bude stát v souladu se zákony před arénou, kde s námi budou moci lidé mluvit a podepsat petici. V dalších měsících nás najdou třeba na MOTO GP v Brně nebo na dalších sportovních akcích,“ dodávají organizátoři.

Kampaň není vázaná na žádnou politickou stranu ani instituce. Nevznikla na zadání žádného subjektu, nepodporuje konkrétní kandidáty ani nemá skryté finanční nebo politické zájmy. Jde čistě o občanskou iniciativu.

Více informací, znění manifestu a seznam plánovaných zastávek kampaně najdete na: www.jsmemistri.cz

 

Kontakt pro média:

info@jsmemistri.cz

 

Zdroj: Kdo neskáče, není Čech, z.s.

 

ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

 

Continue Reading

Previous: Téměř osmikilometrový úsek D6 mezi Tisovou a Kamenným Dvorem se opravuje
Next: Kampaň “Půl talíře” zahájila 2. ročník zaměřený na příčiny nezdravého stravování

Související články

Firma XCMG zahájila společný zahraniční vzdělávací program Uzbekistán zaměřený na rozvoj technických talentů pro podporu globálního stavebního průmyslu
  • Článek

Firma XCMG zahájila společný zahraniční vzdělávací program Uzbekistán zaměřený na rozvoj technických talentů pro podporu globálního stavebního průmyslu

Pizza Tesco Finest získala ocenění Volba spotřebitelů 2025 v kategorii mražené pizzy
  • Článek

Pizza Tesco Finest získala ocenění Volba spotřebitelů 2025 v kategorii mražené pizzy

Kampaň “Půl talíře” zahájila 2. ročník zaměřený na příčiny nezdravého stravování
  • Článek

Kampaň “Půl talíře” zahájila 2. ročník zaměřený na příčiny nezdravého stravování

Nedávné příspěvky

  • GLOBSEC 2025 končí v Praze s jasnou výzvou k multilaterální akci a evropskému vedení
  • TRITON IT navrhuje konkrétní postup, jak splnit nařízení o přístupnosti e-shopů
  • Průzkum BioLife: Dvě třetiny Čechů jsou ochotné darovat krevní plazmu
  • Nadace Vantage Foundation a organizace Habbit Factory dávají prostřednictvím kreativního sebevědomí hlas mladým lidem
  • Kybernetické mediální turné se společností AITO končí – závazek ke globální nové luxusní mobilitě je potvrzen

Kategorie

  • Auto-moto, doprava a stroje
  • Chemický a farmaceutický průmysl
  • Článek
  • Energetika a suroviny
  • Finance a ekonomika
  • IT a telekomunikace
  • Kultura
  • Média, společnost a životní styl
  • Obchod, marketing
  • Politika, veřejná správa a soudy
  • Potraviny, gastronomie
  • Služby, cestovní ruch
  • Sport
  • Stavebnictví, bydlení a reality
  • Uncategorized
  • Věda, vzdělávání a školství
  • Zdravotnictví
  • Zpracovatelský a výrobní průmysl
Copyright © buzzstore.cz | redakce@buzzstore.cz | Jakékoli užití obsahu serveru včetně publikování nebo jiného šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno. | DarkNews by AF themes.