Skip to content
Buzzstore logo

buzzstore.cz portál

buzzstore, portál, zpravodajství, krimi, aktuálně, zprávy, dnes, novinky, žurnalistika, aktuality, sport, region, public relations, PR content, novinky

  • Sport
  • Auto-moto
  • Obchod
  • Energetika
  • Kultura
  • Zdravotnictví
  • Cestovní ruch
  • Lifestyle
  • Zprávy
  • Bydlení a reality
  • Kontakt
  • Home
  • Nový ročník, nový styl, noví vítězové. Seznamte se s nejlepšími produkty Volby spotřebitelů 2025
  • Článek

Nový ročník, nový styl, noví vítězové. Seznamte se s nejlepšími produkty Volby spotřebitelů 2025

Program Volba spotřebitelů slaví 25 let a vstupuje do nového ročníku v novém kabátě. Inovované logo se zvednutým palcem zůstává ikonou důvěry a kvality, ale v modernějším, přehlednějším provedení, které lépe ladí s dynamikou dnešního trhu. V jubilejním ročníku 2025 soutěžilo o přízeň spotřebitelů 256 produktů od 201 firmy v 66 kategoriích. Výsledky byly slavnostně vyhlášeny organizátorem programu, spol. ATOZ Marketing Services, 12. června na galavečeru v Empire Hall pražského Slovanského domu. Tradičním partnerem programu byla opět společnost NielsenIQ, která zajistila průzkum mezi čtyřmi tisíci českými spotřebiteli.

Praha 13. června 2025 (PROTEXT) – Program Volba spotřebitelů slaví 25 let a vstupuje do nového ročníku v novém kabátě. Inovované logo se zvednutým palcem zůstává ikonou důvěry a kvality, ale v modernějším, přehlednějším provedení, které lépe ladí s dynamikou dnešního trhu. V jubilejním ročníku 2025 soutěžilo o přízeň spotřebitelů 256 produktů od 201 firmy v 66 kategoriích. Výsledky byly slavnostně vyhlášeny organizátorem programu, spol. ATOZ Marketing Services, 12. června na galavečeru v Empire Hall pražského Slovanského domu. Tradičním partnerem programu byla opět společnost NielsenIQ, která zajistila průzkum mezi čtyřmi tisíci českými spotřebiteli.

„Volba spotřebitelů figuruje na trhu již dlouhých 25 let. Její obliba každým rokem stoupá. Každým rokem máme tu čest poukázat na to nejlepší a nejvíce inovativní, co firmy vyvinuly a na co jsou hrdé. S nimi vstupují na konkurenční pole – do obchodů, kde pevně věří, že si zákazník vybere právě jejich výrobek. Orientace je ale stále složitější, a to vzhledem k množství produktů na trhu. Proto se i my snažíme, a to především možností označení vítězných novinek naším logem, poukázat na ty skutečně spotřebitelsky nejatraktivnější. Proto jsme i my v letošním roce přistoupili k inovaci loga,“ uvádí Lukáš Matějka, manažer marketingové skupiny pořádající společnosti. „Nové logo pro nás připravila agentura Growyo. Zadáním byl moderní vzhled, čistota grafiky a jasnost. Je přátelštější, čistší, ale stále vaše volba. Snažili jsme v něm zachovat DNA Volby spotřebitelů, jen v přitažlivější podobě. Například design ruky je přepracovaný tak, aby působil méně schematicky, a naopak více lidsky, což zlepšuje emocionální vnímání loga. Ruka je zároveň novým komunikačním konceptem – maskotem. Animovaná ruka s palcem nahoru nyní doprovází rodinu i v prodejně a slogan „Palec nahoru pro chytrý nákup“ odkazuje na hlavní poselství projektu, a to pomoci zákazníkům rychle najít ověřené produktové novinky,“ dodává Lukáš Matějka.

Velký zájem byl letos v oblasti proteinových výrobků, a to hlavně v kategorii „proteinové tyčinky“. Mnoho inovací zaznamenala oblast nápojů, ať už šlo o vody funkční, vitamínové, minerální, dětské, ovocné nebo energetické. Zajímavým trendem byla v letošním ročníku kategorie ekologických prostředků do domácnosti, která byla hojně zastoupena řadou českých značek. Kreativní novinkou byla například i Šunka na rohlík. Tedy šunka tvarovaná podle rohlíku, aby plátek spotřebitel využil snadno a beze zbytků. Nebo třeba toaletní papír Harmony 4=8, který má dvakrát tolik papíru oproti standardní ruličce. Také známý nanuk Mrož nyní nově ve verzi lahodného dezertu s 63 % tvarohu. S inovacemi přišla i řada českých firem, jako například Lakma Česká republika s čisticími výrobky Sidolux, řadou ekologických produktů obsahující minimálně 96 % přírodních látek, a navíc s příjemnou vůní ranní rosy. Nebo Spontex, který přišel s inovací staršího výrobku v podobě hadříku z mikrovlákna. Ten okna čistí beze šmouh a je účinný i bez použití čisticích prostředků. Pivovary Staropramen ohromily nejenom spotřebitele, ale i odbornou porotu, která dala nealkoholickému pivu Guinness 0.0 nejvyšší ocenění. A to nejenom pro 0 % alkoholu, ale i pro jedinečné použití dusíku, který se po otevření plechovky uvolní z malé plastové kuličky. Vytvoří tak příval bublinek, které způsobí, že po nalití do sklenice si můžeme vychutnat bílou hustou pěnu jako z právě načepovaného piva.

Hlavním symbolem nové kampaně Volby spotřebitelů je animovaná ruka s palcem nahoru – přátelská, nadsazená a rozhodně ne nudná. Tato ruka není jen tak ledajaký ukazatel, ale chytrý pomocník, který v nákupním dobrodružství najde ty nejčerstvější a nejspolehlivější produktové novinky. Slogan „Palec nahoru pro chytrý nákup“ tak přesně vystihuje, na co program chce poukázat. Tedy rychlý a jistý výběr bez nekonečného hledání a pochybností. Protože kdo by dnes chtěl bloudit mezi regály bez jasného signálu, že produkt je ověřený a stojí za to? Volba spotřebitelů je právě takovým nástrojem, propojujícím výrobce a spotřebitele.

Program Volba spotřebitelů každoročně spolupracuje s mnoha silnými mediálními partnery. Do jejich řad letos přibyl přední nákupní rádce AkčníCeny.cz, také Regionální vydavatelství s titulem Noviny kraje a po drobné odmlce i portál Babinet.cz. Prostřednictvím mediálních partnerů se informace o novinkách dostanou přímo k zákazníkům. Logo Volba spotřebitelů a jeho vítěze lze najít ve spotech v TV, na YouTube a v online prostředí, v tisku, rádiích, outdooru, dále v rámci instore podpory v prodejnách Tesco a Makro a samozřejmě v online prostoru hlavně na sociálních sítích.

Odkazy:

http://volbaspotrebitelu.cz/

https://www.volbaspotrebitelov.sk/

https://atoz.cz/

https://nielseniq.com/global/en/

https://www.zboziaprodej.cz/

Partneři programu Volba spotřebitelů:

• výzkumná agentura a odborný partner: NielsenIQ

• B2C mediální partneři:

tisk: časopis Gurmet, vydavatelství A11: Mladý svět, Náš region, Regionální vydavatelství: Noviny kraje

nákupní rádce: AkčníCeny.cz

rádia: Evropa 2, Frekvence 1,Youradio Talk

internetové portály: Babinet.cz, Jen ženy

outdoor a in-store: Inpublic Group, Store Media, City Digital Media, MojeObrazovka.cz, Maxvision, adservis, TEPfactor

• B2B mediální partneři: Zboží a prodej, ZaPnovinky, Pharma Profit, Svět balení, Media Guru, MNFORCE, kongres Samoška, kongres Čerpačka, obalový kongres Obalko

• speciální partneři: Email kampaně, Wau! Studio

• NNO partner: Pomozte dětem, NROS

• Partneři akce: Growyo, Testuj.to, EKO-KOM, Webout

 

SEZNAM OCENĚNÝCH VÝROBKŮ 2025

Název kategorie Název produktu Název firmy
ALKOHOL BEEFEATER GRAPEFRUIT PERNOD RICARD CZECH REPUBLIC
ALKOHOL MÍCHANÉ DRINKY MÍCHANÉ DRINKY JAKO OD BARMANA STOCK PLZEŇ BOŽKOV
ALTERNATIVNÍ STRAVA ZOTT HUNGRY? DRINK THIS! ZOTT
AUTOKOSMETIKA SHERON SHINY RIDE DF PARTNER
AVIVÁŽE COCCOLINO PARFÉM NA PRANÍ UNILEVER ČR
BEZLEPKOVÉ POTRAVINY MATCHA MUFFINY BEZ LEPKU LABETA
CEREÁLNÍ TYČINKY K-CLASSIC MÜSLI TYČINKY KAUFLAND ČESKÁ REPUBLIKA
ČISTICÍ PROSTŘEDKY DENKMIT OŠETŘUJÍCÍ SPREJ NA NÁBYTEK DM DROGERIE MARKT
ČOKOLÁDOVÉ CUKROVINKY KITKAT TABULKY NESTLÉ ČESKO
DÁMSKÁ HYGIENA PRODUKTOVÁ ŘADA BELLA FOR TEENS TZMO CZECH REPUBLIC
DĚTSKÉ NÁPOJE #YESS MATTONI 1873
DĚTSKÉ PŘÍKRMY BABYDREAM BIO PŘÍKRMY ROSSMANN
DOPLŇKY STRAVY HEPACTUM FORTE NATURAMED PHARMACEUTICALS
EKOLOGICKÉ AVIVÁŽE FEELECO AVIVÁŽ RELAX FOSFA
EKOLOGICKÉ ČISTICÍ PROSTŘEDKY SIDOLUX ECO LAKMA
EKOLOGICKÉ PROSTŘEDKY NA MYTÍ NÁDOBÍ FEELECO PROSTŘEDEK NA NÁDOBÍ FOSFA
EKOLOGICKÉ PROSTŘEDKY NA PRANÍ FEELECO PRACÍ GEL FRESH FOSFA
ENERGETICKÉ NÁPOJE ENERGETICKÉ NÁPOJE BOHEMSCA SNOWBALL
HOUBIČKY A HADŘÍKY HADŘÍK Z MIKROVLÁKNA SPONTEX WINDOW RECYCLED MAPA SPONTEX CE
INSTANTNÍ JÍDLA ŘADA VÝROBKŮ – CHUTĚ SVĚTA ORKLA FOODS ČESKO A SLOVENSKO
JOGURTOVÉ NÁPOJE ACTIMEL TRIPLE ACTION DANONE
KRMIVA PRO KOČKY GOURMET REVELATIONS JEMNÉ KOUSKY S LOSOSEM V ŽELÉ NESTLÉ ČESKO
KRMIVA PRO PSY BRIT CARE MINI RAW DELIGHTS VAFO PRAHA
KUCHYŇSKÉ POTŘEBY SIGURO SADA DÓZ NA POTRAVINY VIEWSTASH ALZA.CZ
MINERÁLNÍ OCHUCENÉ VODY MATTONI ESENCE MANGO MATTONI 1873
MLÉČNÉ DEZERTY MROŽ TVAROHOVÝ DEZERT JAHODOVÝ SAVENCIA FROMAGE & DAIRY CZECH REPUBLIC
MOPY MOP SPONTEX FULL ACTION CORNER SYSTEM MAPA SPONTEX CE
MOUKY MOUKA NA PIŠKOTOVÉ TĚSTO BABIČČINA VOLBA GOODMILLS ČESKO
MRAŽENÉ PIZZY TESCO FINEST MRAŽENÁ PIZZA TESCO STORES ČR
MRAŽENÉ RYBÍ PRODUKTY RYBÍ PRSTY FROSTA FROSTA ČR
OČNÍ PÉČE BALEA BEAUTY EXPERT OČNÍ BOOSTER DM DROGERIE MARKT
OŘECHY A SUCHÉ PLODY NICE BITES OŘECHY V ČOKOLÁDĚ BILLA
OVOCNÉ NÁPOJE OVOCNÉ NÁPOJE RIO ALOE VERA A RIO NATA DE COCO MCCARTER
OVOCNÉ SNACKY ŠNEK BOB OVOCNÉ ROLKY RODINNÉ BALENÍ ATI DELICATES
PAMLSKY PRO PSY BRIT PREMIUM BY NATURE HAPPY SNACKS VAFO PRAHA
PAŠTIKY KRAJANKA PAŠTIKY A POMAZÁNKY ALIMPEX FOOD
PEČIVO CHLEBY DOPEČ SI MĚ! PENAM
PIVNÍ NÁPOJE NEALKOHOLICKÉ BEER MIXY COOL+ PIVOVARY STAROPRAMEN
PIVO GUINNESS 0.0 PIVOVARY STAROPRAMEN
PRACÍ PROSTŘEDKY WOOLITE KERATIN THERAPY NA BAREVNÉ PRÁDLO FRUITY RECKITT BENCKISER
PRACHOVKY LEIFHEIT PRACHOVKA SUPERDUSTER LEIFHEIT CZ
PROTEINOVÉ TYČINKY DENUTS PROTEIN NUTREND D.S.
PŘÍRODNÍ PLEŤOVÁ KOSMETIKA KAUFLAND BEVOLA NATURALS PŘÍRODNÍ PLEŤOVÁ KOSMETIKA KAUFLAND ČESKÁ REPUBLIKA
RYBÍ SPECIALITY TUŇÁKOVÉ SALÁTY FRANZ JOSEF KAISER GASTON
RÝŽE A LUŠTĚNINY ORGANIS JASMÍNOVÁ RÝŽE BÍLÁ ALLNATURE
SALÁTY A ZDRAVÉ SVAČINY BILLA READY SALÁTY A ZDRAVÉ SVAČINY BILLA
SLADKÉ PEČIVO DINOO PENAM
SPRCHOVÁ KOSMETIKA ISANA SPRCHOVÉ GELY ROSSMANN
SUCHARY A PUFOVANÉ VÝROBKY BIO ŘEMESLNÉ SUCHARY PEK GROUP
SUŠÁKY NA PRÁDLO VILEDA INFINITY FLEX SUŠÁK NA PRÁDLO ČERNÝ 30M FREUDENBERG HOME AND CLEANING SOLUTIONS
SUŠENKY KRÁLOVSKÁ CHUŤ SUŠENKY VE TVARU ZVÍŘÁTEK PERNÍK
ŠUNKY ŠUNKA NA ROHLÍK LIDL ČESKÁ REPUBLIKA
TABLETY DO MYČKY DOMOL TABLETY DO MYČKY EXTRA POWER ALL IN ONE ROSSMANN
TĚSTOVINY K-JARMARK TĚSTOVINY VAJEČNÉ KAUFLAND ČESKÁ REPUBLIKA
TOALETNÍ PAPÍRY TOALETNÍ PAPÍR HARMONY 4=8 COMPACT ROLL SHP HARMANEC
ÚKLIDOVÉ POMŮCKY VILEDA SAFE HANDS FREUDENBERG HOME AND CLEANING SOLUTIONS
VEGETARIÁNSKÉ POTRAVINY GARDEN GOURMET VEGETARIÁNSKÝ ŠPENÁTOVO-SÝROVÝ ŘÍZEK NESTLÉ ČESKO
VITAMÍNY A MINERÁLY MAXI VITA VAŠE ZDRAVÍ – ŠUMIVÉ VITAMÍNY S VLÁKNINOU VITAR
VLASOVÁ KOSMETIKA DIXI KOPŘIVA – KOFEIN ŠAMPON HERBA DRUG
VLHČENÉ TOALETNÍ PAPÍRY A UBROUSKY ZEWA VLHČENÝ TOALETNÍ PAPÍR ESSITY CZECH REPUBLIC
VODY FUNKČNÍ A VITAMÍNOVÉ HANÁCKÁ KYSELKA KOLAGEN A HANÁCKÁ KYSELKA PAMĚŤ MATTONI 1873
WC HYGIENA DOMESTOS POWER FOAM UNILEVER ČR
ZMRZLINY NANUKY A ZMRZLINY PINKO PINKO
ZUBNÍ PASTY LYSS OCHUCENÁ ZUBNÍ PASTA LYSS
ŽEHLICÍ PRKNA VILEDA DIAMOND S ŽEHLICÍ PRKNO FREUDENBERG HOME AND CLEANING SOLUTIONS
ŽVÝKAČKY CHUPA CHUPS MAGIC CUBES PERFETTI VAN MELLE CZECH REPUBLIC

 

 

SEZNAM OCENĚNÝCH VÝROBKŮ V DOPROVODNÝCH SOUTĚŽÍCH

Médium Oceněný produkt Společnost
A11 #YESS MATTONI 1873
AkčníCeny.cz NEALKOHOLICKÉ BEER MIXY COOL+ PIVOVARY STAROPRAMEN
TUŇÁKOVÉ SALÁTY FRANZ JOSEF KAISER GASTON  
MATTONI ESENCE MANGO MATTONI 1873  
Babinet.cz TUŇÁKOVÉ SALÁTY FRANZ JOSEF KAISER GASTON
City Digital Media CHUPA CHUPS MAGIC CUBES PERFETTI VAN MELLE CZECH REPUBLIC
Čestné uznání odborné poroty GUINNESS 0.0 PIVOVARY STAROPRAMEN
Evropa 2 GOURMET REVELATIONS JEMNÉ KOUSKY S LOSOSEM V ŽELÉ NESTLÉ ČESKO
NANUKY A ZMRZLINY PINKO PINKO  
NEALKOHOLICKÉ BEER MIXY COOL+ PIVOVARY STAROPRAMEN  
Frekvence 1 FEELECO PROSTŘEDEK NA NÁDOBÍ FOSFA
#YESS MATTONI 1873  
MROŽ TVAROHOVÝ DEZERT JAHODOVÝ SAVENCIA FROMAGE & DAIRY CZECH REPUBLIC  
Gurmet časopis SIDOLUX ECO LAKMA
Maxvision ENERGETICKÉ NÁPOJE BOHEMSCA SNOWBALL
MojeObrazovka LYSS OCHUCENÁ ZUBNÍ PASTA LYSS
Regionální vydavatelství: Noviny kraje DINOO PENAM

 

Kontakt:

Mgr. Kateřina Goroškov

Marketing a PR specialista

Jednatelka společnosti MUNIGA, s.r.o.

e-mail: katreh@post.cz

ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

 

Continue Reading

Previous: Astronergy dodá moduly ASTRO N8 v rámci první globální zakázky uzavřené s GES Siemsa
Next: Generální ředitelka burzy Bitget Gracy Chen se umístila v žebříčku CoinDesk Top 50 žen v oblasti Web3 a AI

Související články

Firma XCMG zahájila společný zahraniční vzdělávací program Uzbekistán zaměřený na rozvoj technických talentů pro podporu globálního stavebního průmyslu
  • Článek

Firma XCMG zahájila společný zahraniční vzdělávací program Uzbekistán zaměřený na rozvoj technických talentů pro podporu globálního stavebního průmyslu

Pizza Tesco Finest získala ocenění Volba spotřebitelů 2025 v kategorii mražené pizzy
  • Článek

Pizza Tesco Finest získala ocenění Volba spotřebitelů 2025 v kategorii mražené pizzy

Kampaň “Půl talíře” zahájila 2. ročník zaměřený na příčiny nezdravého stravování
  • Článek

Kampaň “Půl talíře” zahájila 2. ročník zaměřený na příčiny nezdravého stravování

Nedávné příspěvky

  • GLOBSEC 2025 končí v Praze s jasnou výzvou k multilaterální akci a evropskému vedení
  • TRITON IT navrhuje konkrétní postup, jak splnit nařízení o přístupnosti e-shopů
  • Průzkum BioLife: Dvě třetiny Čechů jsou ochotné darovat krevní plazmu
  • Nadace Vantage Foundation a organizace Habbit Factory dávají prostřednictvím kreativního sebevědomí hlas mladým lidem
  • Kybernetické mediální turné se společností AITO končí – závazek ke globální nové luxusní mobilitě je potvrzen

Kategorie

  • Auto-moto, doprava a stroje
  • Chemický a farmaceutický průmysl
  • Článek
  • Energetika a suroviny
  • Finance a ekonomika
  • IT a telekomunikace
  • Kultura
  • Média, společnost a životní styl
  • Obchod, marketing
  • Politika, veřejná správa a soudy
  • Potraviny, gastronomie
  • Služby, cestovní ruch
  • Sport
  • Stavebnictví, bydlení a reality
  • Uncategorized
  • Věda, vzdělávání a školství
  • Zdravotnictví
  • Zpracovatelský a výrobní průmysl
Copyright © buzzstore.cz | redakce@buzzstore.cz | Jakékoli užití obsahu serveru včetně publikování nebo jiného šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno. | DarkNews by AF themes.