Skip to content
Buzzstore logo

buzzstore.cz portál

buzzstore, portál, zpravodajství, krimi, aktuálně, zprávy, dnes, novinky, žurnalistika, aktuality, sport, region, public relations, PR content, novinky

  • Sport
  • Auto-moto
  • Obchod
  • Energetika
  • Kultura
  • Zdravotnictví
  • Cestovní ruch
  • Lifestyle
  • Zprávy
  • Bydlení a reality
  • Kontakt
  • Home
  • Hisense: partner červnových fotbalových šampionátů – v USA, ale i na Slovensku
  • Sport

Hisense: partner červnových fotbalových šampionátů – v USA, ale i na Slovensku

Hisense, jedna z největších globálních značek v oblasti spotřební elektroniky a domácích spotřebičů, se stává oficiálním partnerem FIFA Club World Cup 2025 a partnerem Mistrovství Evropy 2025 hráčů U21

Hisense, jedna z největších globálních značek v oblasti spotřební elektroniky a domácích spotřebičů, pokračuje v posilování své pozice na českém a slovenském trhu. Od května značka spustila jednu z největších marketingových ofenziv, která propojuje špičkové produkty, podporu sportu a silné emoce sdílené napříč různými zážitky. S důrazem na inovativní technologie v oblasti televizorů, klimatizací, AI spotřebičů a sportovních partnerství je Hisense připraveno zaujmout široké publikum.

Prožijte ten moment

Pod sloganem „Prožijte ten moment“ spustila značka v květnu 2025 rozsáhlou marketingovou kampaň. Ta zahrnuje kombinaci tradičních médií, retailových a digitálních kanálů. Hisense bude v Česku a na Slovensku viditelná na více než 50 billboardech, ve spotech na Evropě 2 a Radiu Kiss a na Slovenském rozhlasu. Kampaň bude podpořena i rozsáhlou přítomností v prodejnách a online prostředí a to za využití globálních hvězd jako MBappé, Messi, Halland či Cavani.

V Česku bude značka silně zastoupena na sportovních kanálech, včetně nového TV spotu, který poběží na ČT sport, platformě DAZN a dalších sportovních kanálech. Kampaň zahrnuje i venkovní reklamu ve formě Big boardů, LED ploch a speciálních CLV formátů v pražském metru, přičemž mezi nejvýraznější instalace patří Showcase vitríny a video tunel na přestupní stanici Můstek. Značka rovněž využívá mobilní formáty – longboardy na tramvajích a autobusech v Praze, Brně, Zlíně a Plzni.

Podpora sportu a ambiciózní partnerství v USA a na Slovensku

Jedním z klíčových aspektů kampaně je podpora sportovních akcí. Hisense je oficiálním partnerem FIFA Club World Cup 2025™, který probíhá v červnu v USA. Značka bude zajišťovat technologická řešení pro VAR (videoasistenty rozhodčích) a podpoří šampionát pomocí vizuálů se světovými fotbalovými hvězdami. Pozn. FIFA Club World Cup 2025™ začne 14. června 2025 v USA a potrvá až do 13. července 2025. Tento turnaj, poprvé v novém formátu s 32 týmy, se bude konat ve 12 městech napříč Spojenými státy, včetně New Yorku, Los Angeles, Miami, Atlanty, Washingtonu, Dallasu, Cincinnati, Nashville, Orlanda, Charlotte, Seattle a Filadelfie .

Na Slovensku se Hisense stala partnerem Mistrovství Evropy 2025 hráčů do 21 let (U21), které se koná poprvé v historii na Slovensku. Při prvních zápasech Slovenska proti Španělsku (11. června v Bratislavě) a Česka proti Anglii (12. června v Dunajské Stredě) představí značka své produkty ve speciálním VANu, kde se návštěvníci mohou zapojit do různých her a aktivit. Během těchto zápasů bude přítomen i ambasador značky Jan Koller, který se zúčastní prezentace a podpoří značení Hisense na místě.

Soutěže, promo akce a digitální podpora

Kampaň je doplněna o soutěž, ve které mohou účastníci vyhrát televizor s úhlopříčkou 100“, chytrou chladničku s displejem a oficiální míč FIFA CWC. Soutěž bude probíhat do 13. července 2025. Součástí marketingové ofenzivy je i cashback promo, které nabídne atraktivní výhody při nákupu vybraných produktů s návratem peněz až 50 000 Kč. Digitální podpora v podobě online kampaně, zapojení Jana Kollera jako ambasadora značky a sociální média zajistí široký zásah napříč různými kanály a cílovými skupinami.

Zdroj: cz.hisense.com

Continue Reading

Previous: Obchodní ředitel ELDIS: Trendem jsou malé, výkonné a mobilní radary
Next: Úspěch na mezinárodním zbrojním veletrhu IDET v Česku

Související články

FIFA čelí tlaku na ukončení partnerství s limonádovým gigantem kvůli zdravotním rizikům – Vital Strategies
  • Sport

FIFA čelí tlaku na ukončení partnerství s limonádovým gigantem kvůli zdravotním rizikům – Vital Strategies

Firma Medicilon úspěšně prošla inspekcí Úřadu pro kontrolu potravin a léčiv, což potvrzuje její pozici globální špičky v oblasti výzkumu a vývoje
  • Sport

Firma Medicilon úspěšně prošla inspekcí Úřadu pro kontrolu potravin a léčiv, což potvrzuje její pozici globální špičky v oblasti výzkumu a vývoje

Tipsport Gamechanger: evropská MMA liga mistrů o 1 milion eur
  • Sport

Tipsport Gamechanger: evropská MMA liga mistrů o 1 milion eur

Nedávné příspěvky

  • Olomouc opravuje silnice na Schweitzerové a Na Letné
  • L’Oréal odhaluje nové hranice krásy díky vědě, technologiím a kreativitě na veletrhu Viva Technology 2025
  • Strategické partnerství společnosti Haier se společností Roland Garros vstupuje do třetího roku a podporuje společné hodnoty excelence
  • Společnost Hisense se v 1. čtvrtletí roku 2025 umístila na předních příčkách globálního žebříčku televizorů
  • HOTELEX 2025 úspěšně končí – mezinárodní účast přesáhla 10.000 osob, program pro hostující zájemce stanovil nové měřítko v oboru!

Kategorie

  • Auto-moto, doprava a stroje
  • Chemický a farmaceutický průmysl
  • Článek
  • Energetika a suroviny
  • Finance a ekonomika
  • IT a telekomunikace
  • Kultura
  • Média, společnost a životní styl
  • Obchod, marketing
  • Politika, veřejná správa a soudy
  • Potraviny, gastronomie
  • Služby, cestovní ruch
  • Sport
  • Stavebnictví, bydlení a reality
  • Uncategorized
  • Věda, vzdělávání a školství
  • Zdravotnictví
  • Zpracovatelský a výrobní průmysl
Copyright © buzzstore.cz | redakce@buzzstore.cz | Jakékoli užití obsahu serveru včetně publikování nebo jiného šíření obsahu serveru je bez písemného souhlasu zakázáno. | DarkNews by AF themes.